mandag den 15. juli 2013

Sommervej


Jeg vil følge glæden på sommerens vej.
Sidde på en cykel, som bare følger mig.

Om det bliver på denne charmerende gamle cykel, som jeg så på Støberiet (Stege, Møn) i går, er nok tvivlsomt. Men cykle, løbe, gå, være, læse og skabe lidt afstand fra det, der fylder så meget i øjeblikket, det er på tide. Man skal give slip for at få fat. Og så skal man give slip igen.

Det vil jeg øve mig på i den kommende uge. I sommerhuset. Og så vil jeg læse krimi fra fine Øland.

Vi høres ved i næste uge! God sommeruge :)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak søde Miri, håber også at du har gode dage! :)

      Slet
  2. For et hyggelig bilde du har tatt.
    Og riktig god ferie ønsker jeg deg. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var dejligt. En uge i sommerhuset. Ved havet! :)

      Slet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.