torsdag den 23. august 2012

Græske notater


Jeg holder en lille blogpause. Om to dage går turen til Kreta. En uge i græsk sol, slukket telefon og ingen PC. Bade, nyde, vandre, spise, læse.
Og skrive. Jeg medbringer en tom notesbog og en god kuglepen. I den skal de græske indtryk nedfældes i det omfang, jeg føler for det. Opstår der små digte eller vrøvlevers, skal de have en side eller to i bogen. Ideer, tanker og billeder malet i ord. Alt og ingenting, som det må dukke op. Eller ej.

Jeg glæder mig til gensyn med Grækenland, som altid har haft en stor plads i mit hjerte. Og jeg glæder mig til at komme tilbage og genoptage skriverierne her på Poetiske Paradokser.
Indtil da, nyd dine dage, øjeblikke og gør det bedste, du kan.

20 kommentarer:

  1. Må hjerte synge græske sange og ordene suge turkise indtryk og aftryk.
    Nyd dagene med bare 'at være' min kære.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hjertet skal synge og ordene dryppe i turkis! ;) Glæder mig. Og tak. Bare at være, det er den fineste luksus!

      Slet
  2. Jeg vil ønske jer den dejligste ferie med sol og tid og dejlig mad :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det bliver skønt! :)

      Slet
  3. Jeg ønsker deg GODE DAGER på Kreta! ; )

    Klem til deg

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Som jeg glæder mig! Klem retur :)

      Slet
  4. Høres ut som en god plan :-)

    Kos deg masse i Hellas da - klem Siv

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak kære Siv. Glæder mig! :)

      Slet
  5. Grækenland er fantastisk. Kreta er fantastisk! Håber du får en fantastisk dejlig og afslappende ferie. Om en uges tid er det min tur (dog ikke til Kreta) God ferie. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette. Håber også at I får en dejlig ferie, hvor I nu skal hen. ;) Knus.

      Slet
  6. Rigtig god ferie, Lene - det lyder helt vidunderligt! Jeg har været på Kreta tre gange. Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg glæder mig. Har "kun" været der én gang før. ;) Klem.

      Slet
  7. Ha en riktig god ferie, Lene.

    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak kære Janna! :) Klem.

      Slet
  8. Dejlig ferie til dig - glæder mig til, hvad notesbogen og pennen bringer frem af smuk læsning:-) Nyd nu det græske rigtig meget:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak kære Gitte, jeg skal gøre mit ypperste for at skrive smukke turkise ord! ;)

      Slet
  9. Ha en deilig ferie, kjære venn!
    Stor klem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det var en fin ferie. :) Klem tilbage.

      Slet
  10. Tenker du har hatt en strålende ferie, Lene - med og uten kulepenn og notisbok. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, det var en fin ferie! :) Mest uden notesbog og kuglepen men jeg har hjembragt en stor taske med inspiration! :)

      Slet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.