lørdag den 16. juni 2012

Herligt!


De lovede regn. Så jeg havde indstillet mig på regn. Jeg vågnede op til regn. Troede jeg. Men dagen ville det anderledes, skyerne spredte sig og solen kiggede frem. Det var forbavsende varmt.

Vi har ordnet vinduer i spisestuen, pudset, haft dem ude, det helt store. Jeg måtte have solbriller på, mens jeg stod dér med øjnene mod øst. Nu er vinduerne fine og gennemsigtige. Og solen skinner stadig.

Hvad kan man lære af det? Grib dagen og nyd solen, mens den er dér.

Vi skal spise ude, grille, lave bål. Se det havde jeg ikke regnet med. Herligt! :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt at det viste sig at være anderledes end forudset det vejr. Vi havde regntøj og paraplyer med os i dag på vores udflugt - men heldigvis fik vi ikke brug for det. Det begyndte at dryppe på vejen hjem men varede kun få minutter. God lørdag aften. knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det endte med at blive en fin dag i går. Desværre begyndte det at regne, netop som vi skulle til at spise og vi måtte rykke ind, men senere sad vi udenfor med bål og hygge. Dejligt!

      God søndag. Knus.

      Slet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.