torsdag den 23. februar 2012

Godt at have venner :)


Tusind tak for de fine kommentarer, knus og gode tanker i dag. Det er godt at have venner! ;) Jeg er af den overbevisning, at man skal bede om det, man har brug for, og jeres gode ord i dag var lige netop, hvad jeg trængte til.

Det er jo sådan med gode skibe og kvinder, at vi nogle gange støder på grund og skal have et skub i den rigtige retning. Det har jeg fået.

I dag har jeg løbet tur i skoven. Det gjorde godt. Det gælder om at huske på alt det gode, man har lært og erfaret, når man støder på forhindringer og føler sig drænet. At bruge naturen er noget af det allerbedste og mest virksomme, jeg ved.

Skibet skal sejle i nat. Jeg er om bord. Og jeg har fundet en god kaptajn, som bare sejler mig blidt af sted, mens jeg sover sød i kahytten.

9 kommentarer:

  1. Godt å høre, Lene, sov sødt i kahytten, det skal også jeg nå;) I morgen ny dag, nye muligheter, natta-knus;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tove. Nu bliver det et morgenknus herfra! :)

      Slet
  2. Det er godt, at vi kan støtte hinanden, når det er nødvendigt. Lidt opmuntring er tit det, der skal til. Husk at slappe af nogle dage: Benene op, tepotten inden for rækkevidde, lidt frugt, en bog, en film etc. Og også tid til at sidde og stirre ud af vinduet og klappe en hund. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig godt og dejligt Mia. Vi har alle brug for støtte og en hjælpende hånd nu og da. Og du kan tro jeg skal slappe af her i weekenden. Jeg læser en virkelig god bog, der skal te i kanden og i morgen aften kommer svigerforældrene på besøg for første gang! Der står hygge på programmet med andre ord!

      Og hundene står i kø for at blive klappet!

      Slet
  3. Hej Lene!
    Du har slappet af med wordfeud og spillet med mig :-) jeg spiller på Emilies iPod. Hvergang du dukkede op på skærmen tænkte jeg på dig håber du kunne mærke det :-)
    Knus og god fredag. Husk skibe kan også ligge for anker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor hyggeligt Margith! Jeg var ikke helt sikker, men tænte på om det kunne være dig. Og vi er jo ikke færdige endnu. Hold op, jeg er udfordret, taber vist det ene spil efter det andet. Men ... jeg kommer stærkere tilbage! ;)

      God weekend til dig også. Og tak for gode ord, min ven.

      Knus

      Slet
  4. Det forunderlige lige i dette er at du kaster et anker ud et råb om en redningsvest, og de råd som livredderene kommer med kan bruges af andre, så jeg takker for dit mod og for at jeg har brugt lidt af rådene..:-)
    Godt med det wordfeud, men hold op jeg er ikke særlig god...hehe
    Knus og god weekend..

    SvarSlet
  5. Lene, noen ganger tror jeg man har godt av å strande.. sitte ned.. kjenne på de følelser.. jeg tror man går styrket videre.. fordi man våget.. være der.. å akseptere at man ikke alltid har vind i selilene..

    god weekend min venn : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ret i Berit. Det kræver mod at turde være dér, hvor man er og blive lidt i "det". Gode ord.

      :)

      Slet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.