lørdag den 3. december 2011

På fødselsdagen min



Her sidder jeg i storm og blæst med blafrende stearinlys og en god kop kaffe. Jeg læser fødselsdagshilsener på Facebook, modtager SMS og gode mails. Og jeg smiler! :)

Det er min dag i dag, 3. december, den magiskeste dato hele året. For mig. Og sådan er det jo. Vi har allesammen vores helt specielle dag og dette er min. Vinterbarn og vinterkvinde. Med hang til sol og sommer!

Jeg har mange ord i mig og jo flere, jeg skriver, desto flere trænger sig på. Jeg glæder mig til at skrive videre i det kommende år, både her og der, og jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke alle jer, som har fulgt mig på min rejse og som har bidraget med så mange dejlige kommentarer i årets løb. De betyder ALT for mig. Tusind tak.

Hurra for gode venner. Og hurra for mig, for jeg har fødselsdag i dag! :D

Knus, klem og kram

17 kommentarer:

  1. Så fint med bursdag og jeg håper din dag blir helt spesiell - for du er en spesiell jente som bør få all oppmerksomhet fra de rundt deg i dag. Om jeg var nærmere skulle jeg kommet med en liten blomst og en god klem. Dine ord betyr mye for oss som leser også. Og så betyr dine kommentarer hos oss mye. Sender derfor en varm klem og gode ønsker sørover til det blide Danmark :-))

    jannetove

    SvarSlet
  2. JA! Hurra for deg, Lene!
    Hurra for Poetiske paradokser!

    Måtte dagen bli akkurat slik du ønsker og trenger den!

    Bursdagsklem fra Elisabeth

    SvarSlet
  3. Sådan skal man bare have det, når man har fødselsdag!
    Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Håber du må få en dejlig dag ♥

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen Lene, et år går hurtigt måske også fordi vi gerne vil være beskæftiget med noget hele tiden, sådan en rejse igennem livet tager en masse af vores tid, men den bringer tifold igen.
    Rigtig god fødselsdag.
    I kærlige tanker.

    SvarSlet
  5. Af hjertet til lykke med fødselsdagen, kære Lene.
    Et fantastisk billede der ledsager dine gode ord.
    Dagen er din og nyd den i fulde drag.
    Knus, kram og klem

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med fødselsdagen. Jeg håber du får en fantastisk dejlig fødselsdag. Hvor er billedet af dine 3 hundepiger bare skønt ♥ (siger både jeg og Kenzo!!) Knus og dejlig fødselsdag til dig.

    SvarSlet
  7. Gratulerer med dagen, Lene! Ja, det er helt riktig som du sier; dette er DIN dag, din helt spesielle dag! Håper den blir supergod på alle måter. Stor bursdagsklem fra Liv Hege

    SvarSlet
  8. Hipp hurra for deg i dag. Håper du får ein flott bursdag !! Bursdagsklem frå meg.

    SvarSlet
  9. Kære Lene. Mange gange tillykke med din dag i dag. Må du have det hyggeligt sammen med din mor og resten af dine. Vi tales ved.

    SvarSlet
  10. Hipp hurra for deg : ))

    håper du får en hyggelig aften !

    knus

    SvarSlet
  11. Hei Lene :) De beste ønsker på dagen din! Hipp hurra for deg, og gratulerer så mye.
    Stor bursdagsklem fra Hilde!
    :-) :-)

    SvarSlet
  12. Nok en gang: masse grattis med dagen din:) Tenker det er trivsel i dag med dine 3 søte jenter:)
    Ønsker deg en fin kveld, klem fra meg, Major og Zara:)

    SvarSlet
  13. Stort tillykke med "din" dag :-) Dejligt at høre, hvor meget du nyder den! Jeg holder meget af min fødselsdag, og fejrer den gerne. Får nogle gange fornemmelsen af, at det er noget "voksne" ikke gør. Hvorfor forstår jeg ikke - vi skal da være taknemmelige for, at vi er til. Og nyde at være er her lige nu. Og stolte af at vi er os - på trods, på grund og på tværs af.
    Så hurra for dig og fordi du glædes!!

    SvarSlet
  14. Godmorgen Lene!
    Et forsinket stort tillykke fra mig :-)
    Knus.

    SvarSlet
  15. Hei Lene, og vel overstått bursdag!! Du har også vunnet en veskepung i mitt lille lotteri, og du sa i kommentaren at du ønsket den sorte med hvitt hjerte, vil du fremdeles ha den? Send meg en mail.
    Kos deg masse idag også, her laver det ned med snø;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlet
  16. Så fint bildet ditt var - artig å se hundene stå der ved siden av hverandre i hver sin farge :-) Håper dagen din var fin :-D

    Ha det godt (i dag også) - klem Siv

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.