lørdag den 24. december 2011

Juleknus


Lad mig starte med at fastslå en ting: Det bliver ikke hvid jul! Den bliver muligvis våd. Lige nu siler regnen ned derude og vi tager tilløb til en tur ud med hundene. Senere skal jeg i skoven og løbe. Jeg havde forestillet mig høj blå himmel og solskin. Er sikker på, at en metrolog havde lovet den slags herligheder, men måske tager jeg fejl. Det gjorde han i hvert fald. Himlen er grå. Jeg trækker på skuldrene og smiler bare. Lad vejret være. Det er jul.

Vi har spist morgenmad, siddet længere ved bordet, blødkogte æg og varmt brød fra ovnen. Julelys og hygge. Konfekten lavede vi i går og julegaverne er pakket ind. Tilbage er bare at nyde livet og sørge for, at alle får en hyggelig jul. I eftermiddag drager vi i kirke. Og senere fejres juleaften hos svigerforældrene på selveste hovedgården. Juletræ og andesteg. Salig fryd.

Jeg ønsker alle læsere og gode blogvenner en dejlig juleaften. Hyg jer og skab gode minder.

Juleknus til alle jer fra mig og Megan :)

Den fine juleengel er lånt hos Anette Lyskjær

11 kommentarer:

  1. Søde Lene/Megan du/I ønskes en rigtig glædelig jul :-) Tusind tak for alle dine ord i 2011.
    Juleknus til dig.

    SvarSlet
  2. Kære Lene.
    Glædelig jul til dig, familien og alle hundene her fra Køge.
    Juleknus fra Black og Kisser

    SvarSlet
  3. Kære Lene, rigtig glædelig jul til dig og dine kære. Takker også for alle dine smukke ord, dine reflektioner og dine evne til at inspirere og få mig til at vende tingene i mit eget liv, ved at læse dine fine ord. Tak
    Stort jule knus til Dig..

    SvarSlet
  4. :-)
    "Glædelig og god jul til dig!"
    siger Rimkogeren, som er mig :-)

    SvarSlet
  5. Kære Lene og Peter Og din mor og dem allesammen. Rigtig glædelig jul på gården.

    SvarSlet
  6. Rigtig glædelig jul til dig og dine - juleknus fra mig og hundesnude-nys fra Kenzo til dine hundepiger ♥

    SvarSlet
  7. Kære Lene.
    Må din jul bli' lige så hjertevarm, som alle de dejlige ord jeg har guffet i mig her i paradoks-hulen.
    Ord, formuleringer, beretninger og tanker, der uvægerligt griber i smilebåndene, eftertænksomheden og hjertet.
    Tak for dejlige varme og velskrevne indlæg.
    En fryd for øjet - en lise for sjælen.
    Rigtig glædelig jul.
    Julekram.
    Anette

    SvarSlet
  8. Juleknus til dig også, Lene. Jeg håber, at du får en skøn aften med familien... :-)

    SvarSlet
  9. Og juleknus fra mig til jer ♥

    SvarSlet
  10. Glædelig jul til dig også Lene.
    I kærlige tanker god Juledagsaften.

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.