søndag den 14. august 2011

Kommoden


Den er flyttet ind. Min kommode. Den er ny og den er helt perfekt til huset. Jeg faldt pladask for den, da jeg i mandags gik tur i byen. En forretning har ophørsudsalg og det er desværre ikke den eneste. Byen vil snart ligge hen som spøgelsesby, hvis nogen ikke gør noget. Men i dette tilfælde var det mit held. Den enes død ... Nej, så galt er det vel heller ikke. Kommoden stod der i vinduet og blinkede til mig. Jeg så den med det samme. Bang. Jeg var ramt. Ikke et sekund i tvivl. Den kommode ville være perfekt til huset. Og det var den. Se bare. Nu står den der og skinner, som om den ikke havde bestilt andet. Og huset er glad for at have fået sin første beboer. En hvid kommode med sorte håndtag og små finesser der gør den smuk og unik. Den er kram. Skufferne er tunge og det er godt håndværk. Jeg fik den til halv pris. Hvor heldig kan man være?

Kommoden. I skrivende stund står den i entreen og der kommer den muligvis til at blive stående. Eller også flytter den op i gæsteværelset. Den har ikke helt bestemt sig endnu, men det gør ikke noget. Nu mærker den efter. Og så finder vi den helt perfekte plads til dette flotte møbel.

Her er lidt flere billeder. Håndværkerne er kommet langt og det ser godt ud. Rigtig godt. Så godt at det kribler alle vegne for at indtage huset og lade andre møbler slutte sig til kommoden. Det kan ikke vare længe. Ikke så længe, som det har varet i hvert fald! ;)









9 kommentarer:

  1. Den er jo født til det hus !
    Uh, det er bare så spændende :-)

    SvarSlet
  2. å så nydelig !! både kommode og hus.. jeg blir helt salig : )) du har valgt de deiligste farger.. det kan jeg se : ))

    ha en fortsatt fin søndag : )

    SvarSlet
  3. EEeejjj, hvor bliver det bare lækkert!!

    SvarSlet
  4. Grattis med kuppet på komoden. Den passer jo perfekt inn. Og hvor smukt resten av rummene er i huset!!!!!

    SvarSlet
  5. Flott kommode!! Jøje meg så flott det blir!!

    SvarSlet
  6. Åja, her er mykje å gle seg til. Tenker det blir kjekt å flytta i hus. Nydleg kommode. Ha det godt.

    SvarSlet
  7. Et nydeleg møbel - og du verda kor flott det huset blir:-)

    Ha ei retteleg fin veke og klem:-)

    SvarSlet
  8. Utrolig flotte rum du får passer perfekt til den nye kommode.
    Knus.

    SvarSlet
  9. Vakkert håndverk på den kommoden,som vil passe nydelig inn i det nye,gamle nyoppussede huset deres. Gøy at du legger ut bilder, Lene. Takk.
    Gratulerer!

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.