mandag den 27. juni 2011

En moderne kvindes bekendelse ;)


Jeg har tit tænkt på det men har forkastet tanken. Man behøver jo ikke være online hele tiden. Og det var dejligt at have en uge i Barcelona uden Internet, blogging og mails, men nu kan det være nok! Jeg vil være mobil hvad min Internet forbindelse angår. Sidde i sommerhuset og arbejde, hvis jeg har lyst. Gøre det, jeg nu engang skal og har lyst til og befinde mig hvor som helst. I en kornmark endda. Hvis jeg har lyst. Eller på en strand måske?

Nu er det sket. Jeg sidder i sommerhuset og blogger. Jeg traf en beslutning og købte en mobil bredbåndsforbindelse. Jeg føler mig faktisk fri, fordi jeg nu kan gøre som jeg vil. Og herregud, det er jo år 2011 og jeg er en moderne kvinde. Jeg kan godt lide at hoppe af og på! ;)

Men solen skinner bag skyerne og temperaturerne er varme, så jeg vil liste ud på terrassen med min bog og slappe lidt af. Der er jo ingen grund til at overanstrenge sig og det er snart ferietid igen. Denne gang skal den tilbringes i det danske sommerland, som jeg i grunden holder så meget af og ikke uden forbindelse til omverdenen. For jeg har jo et valg. Nu har jeg et valg! ;)

God mandag. Håber også at solen skinner på dig!

8 kommentarer:

  1. Hej Lene!
    Det synes jeg var et klogt valg :-) Det ser dejligt ud hvor du er.
    Husk at nyde det.

    SvarSlet
  2. Dejligt at have et valg.
    Og endnu dejligere at have truffet det bedste valg:-)
    Det der hus ved vandet..? Synes jeg har set det før ?
    Hvor er det henne?
    Hvis det ikke er hemmeligt.

    SvarSlet
  3. Så heldige vi er som har anledning til å treffe egne valg, og Et jeg synes du har tatt et godt valg, Lene. Som du sier, du er en moderne kvinne, og i 2011 er det nesten et must å være i stand til å være mobil og online - når man selv velger det!

    Ha en fin sommerkveld videre - i ditt skjønne sommerhus: er det ditt dette vakre huset ved vannet? I så fall er du jo bare velsignet!

    Klem

    SvarSlet
  4. ååååh, lige i vandkanten....

    SvarSlet
  5. Kære venner

    Det fine hus ved vandet er desværre ikke mit. Men det er et drømmehus, for jeg vil meget gerne bo så tæt på vandet en dag. Sommerhus eller i det hele taget! ;)

    Miri, det skulle ligge ved Dejlighed ... et sted heroppe i sommerland Hornsherred.

    Knus og go' aften til jer alle :)

    SvarSlet
  6. For en plass...synd det ikke er ditt sommerhus:)))

    Selvfølgelig er du på nett i 2011....du kan jo velge og la være....
    Å bo tett på havet er vakker men også værhardt.....men jeg kan ikke tenke meg å bytte det bort.....
    Nyt kvelden, klemmer fra meg:)

    SvarSlet
  7. Jeg er også på nett på hytta, skulle bare mangle:O)) Jeg skal jo være der i ca 4 uker, så da må jeg ha tilgang til nettet.
    Ha en fin kveld i sommerhuset, klem fra meg;)

    SvarSlet
  8. Dejlighed :-)
    Hm.. synes bare jeg har været dér..

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.