søndag den 29. maj 2011

Under ombygning


Det gode hus og jeg havde stor forståelse for hinanden i dag. Vi mødtes i et fælles rum af ombygningsenergi. Af mathed, fordi det er så grænseoverskridende at overskride grænser, og af glæde, fordi vi er på vej mod en bedre udgave af os selv. Hvor vi lever i overensstemmelse med vores værdier og vores potentiale og hvor vi er rummelige. Både som hus og som menneske! :))

Her er lidt fra huset i dag. Se bare, hvor flittige de gode håndværkere har været. Der er snart gulv overalt. Og paneler i spisestuen. Den store kakkelovn er ved at blive renoveret.

Man kan godt være smuk, selvom man gennemgår en om-sig-gribende renovering.

Hilsen huset, kakkelovnen og jeg.

Åh du skønne gamle kakkelovn

Paneler i spisestuen sættes op

Gæsteværelse

Fællesareal i arbejdsrummene

Mit kommende magiske arbejdsrum

Gangareal - 1. sal

Udsigt fra gæsteværelset

6 kommentarer:

  1. Åååååååhhh!!! Lene, det blir så flott! For et fantstiskt hus dere komer til å få! Kaakkelovnen er bare nydelig, og vinduene... vakre, vakre!

    Gled deg! Jeg gleder med med deg, og er spent på resten.
    Klem

    SvarSlet
  2. Det gjesteværelse vil jeg bo på!!!! Dette er ikke et hus men et slott!!!! Som du er dronning på:) Helt fantastisk flott Lene:) Den utrolig flotte kakkelovnen og det nydelige panelet...jeg sier som Janna: jeg gleder meg med deg:))
    Klemmings:)

    SvarSlet
  3. Sier som søstersen, jeg kommer til gjesterommet! Dette blir såå flott, så jeg skjønner du gleder deg over hver minste detalj, og den ovnen er bare sååå fin!
    Ha en fin kveld, klem fra meg;)

    SvarSlet
  4. Der er tale om et palæ her Lene, ingen tvivl om det og jeg er sikker på at i vil klæde hinanden.
    I kærlige tanker, god Søndag aften.

    SvarSlet
  5. Jeg er selv igang med renovering af min lejlighed og jeg synes at panelerne i har sat op er så smukke. Hvor har I købt dem? Ida :)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.