fredag den 13. maj 2011

Megans sommerhus


Så skete der noget. Blogger er oppe og køre igen. Men min tålmodighed rakte ikke så langt. Det er den tid på måneden og ærlig talt, jeg trængte til weekend. Sommerhus. Og eftersom Megan ikke havde et sommerhus, så købte hun et. Nu er hun ved at bygge til, dekorere, finde sig til rette og hendes materiale er ord. Også i den grad.

Du vil finde mig i mit sommerhus en del af tiden. Det er dér, jeg slapper af. Hvor ordene får lov at flyde frit og hvor der ingen grænser for sætningers sammensætning er. Sådan er det bare. Det havde jeg brug for. Et alternativ. Et fristed.

Og jeres gode kommentarer om Barcelona? De er pist verschwunden. Blogger synes lige, at de kunne tillade sig at slette indlæg. Og kommentarer. Jeg siger øv. Så hvis du har forslag, de gode, de listige ... så kom gerne med dem igen.

Og så kig forbi mit sommerhus. Der er rødvin i glassene og ord på grillen :)

2 kommentarer:

  1. Ja, sikke noget at blogger var nede - men jeg læste, at de er ved at restore det, der forsvandt, så vi har lov at håbe ...

    Tillykke med dit nye sommerhus, Lene! Klem og ha' en dejlig forårsaften :-)

    SvarSlet
  2. Barcelona er den smukkeste storby ... Jeg var helt betaget af Gaudis huse og park - kirken er også imponerende, men parken var for mig et åndehul.

    Køb en to dages bus billet - der er to busser ogde kører i ringen igennem byen, man kan stå af og på ved alle seværdigheder, det er en god måde at få det hele med.

    Gå på Rambla´en og bare se på mennesker, drik Sangria.

    God tur ...

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.