fredag den 27. maj 2011

En rejse i rejsen


Det har været en fantastisk uge. Nu sidder jeg ved stearinlysets skær og venter på pizzaankomst. Venter på at hælde rødvin i glasset og tage plads i kupé weekend med hvad dertil hører.

Lige nu har jeg faktisk svært ved at sætte ord på, hvad denne første uge på coaching-kursus har givet mig. Der er så meget. Jeg er helt overvældet over, at have lært så meget på så kort tid, at have fået så meget at reflektere over, aha-oplevelser, gode menneskemøder, udfordringer, lærdom, rigdom, mindfullness. Jeg er ganske enkelt overvældet. Begejstret. Tændt og træt. Lige nu er jeg vist mest træt, så jeg byder weekenden velkommen med et stort knus, mens jeg alligevel glæder mig til mandag. Se det er guld! :)

Senere vil der komme ord på. Ord og indtryk. En rejse midt i rejsen. Et trinbræt og en station. Medpassagerer, som også er på rejse, i samme tog men med hver sin destination.

Jeg ønsker jer alle en glædelig fredag og vender tilbage i morgen i en forhåbentligt friskere udgave. Nu skal fredagen nydes til lyden af dryppende regn mod ruden. Lyset er dæmpet og det passer mig fint. Jeg er lige i humør til den slags vejr. Skumringsagtig drømmende, reflekterende, glad og tilfreds. På rejse i rejsen.

6 kommentarer:

  1. Hej Lene!
    Det lyder til du er blevet beriget, begavet og begejstret :-)
    Ønsker dig en dejlig aften.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Kos deg masse i kveld; her er det rødvin i glasset og strikketøy..og TV:O))
    Klem fra meg;)

    SvarSlet
  3. Det er dejligt at læse, at dit kursus er en succes! Klem og rigtig god fredag aften.

    SvarSlet
  4. jeg kan godt forstå at der er mange inntrykk som skal fordøyes.. men det høres da bare deilig ut dette kursus.. du virker i allefalll som om du er meget glad for det..

    nyt ditt glass og din pizza ! jeg har været på 2 hjul langs gadene ; ) knus

    SvarSlet
  5. Deilig lesning, Lene! Glad på dine vegne.
    Ha en riktig god helg videre.
    Klem

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.