torsdag den 27. januar 2011

MiskMask


Jeg vælger at kalde dette indlæg miskmask. Sådan må det være denne torsdag morgen, hvor min PC endnu engang har vist mig, at den har helt sit eget liv. Den skynder sig langsomt og her til morgen skulle vi i gang med den helt store scanning, synes den. Nej! Det skal vi altså ikke. Ikke nu. For i dag skal jeg til København og inden skal jeg gå med hundene og i bad. Nu har vi diskuteret en halv times tid, PC'en og jeg, og er blevet enige om, at jeg kan skrive et hurtigt indlæg. Skynd dig, siger den og rumsterer faretruende i baggrunden. Spyt ud og kom videre.

De lover flot vejr i dag. Jeg kan se stjernerne derude på den mørke morgenhimmel. Vi fik sne i går og landskabet er igen hvidt og vinterligt. Så kan jeg lære at få forårsfornemmelser i januar! Men egentlig var det nu meget rart med lidt lys i landskabet. Flot. Og koldt. Nu vrøvler jeg om vind og vejr, mens min morgentid i timeglasset rinder ud og dagen ankommer med blinkende lygter.

Møde i København. Noget af det, man bare skal. Jeg tager toget og gør det til et lille eventyr. Kigger ud af vinduet, mens Sjælland farer forbi. Går fra Hovedbanegården og derhen, hvor jeg skal tilbringe nogle timer. Møde. København. Torsdag. Tiden er gået.

Se det var da en ordentlig gang miskmask! :)

11 kommentarer:

  1. Hæ hæ- har også følt mig frygtelig klog i de senere år :-)
    God tur til Hovedstaden.
    Her lyser stjerner også og det er koldt !
    Sidder hér og prøver at overtale mig selv om at komme afsted ! Nu- ellers kommer jeg for sent :-)

    SvarSlet
  2. Her ligger osse en masse stjerner og blinker ned til os på jorden. I horisonten en rød orange himmel, der vidner om sol et sted derude.
    God dag til dig og dine :-)
    Knus

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur - jeg tror, vi får sol fra en skyfri himmmel hele dagen, og det vil da være dejligt til din københavnertur! Min pc har også sære vaner og finder på at scanne, lige når det passer den :-)
    Klem!

    SvarSlet
  4. Hahaha! Nå, det er derfor!?

    God tur til hovedstaden,
    klem

    SvarSlet
  5. God tur og det er da meget hyggeligt at komme til Staden fra tid til anden....

    Hvordan lavede du de madpandekager? Jeg leder med lys og lygte i øjeblikket efter sund, mager og grøn mad - og det lød rigtig godt med at kunne skovle grøntsager i børnene uden at de ved det og protesterer.....

    Garfield - kan bare det der med at sige tingene!
    Knus fra kulden i nord

    SvarSlet
  6. Jeg har det PRÆCIS ligesom Garfield. Og nu har jeg så fået en glimrende forklaring (Læs: Undskyldning) for at spise alt det, jeg orker. Herligt!!!

    Ha' en dejlig Københavnerdag...

    SvarSlet
  7. Riktig god tur til København:)
    Hos meg er det kuling......og +2 gr.
    Flott dag ønskes deg, klem fra meg:)

    SvarSlet
  8. God tur til København! Fin by!

    SvarSlet
  9. IT teknologi tar den tid IT teknologi engang tar Lene, sådan er det bare.
    God aften.

    SvarSlet
  10. Det har da også været flot vejr i dag. Høj sol og koldt!
    Jeg ville gerne have have gået en tur, men arbejdet holdt på mig - desværre!!

    Håber København viste sig fra den pæne side :0)

    SvarSlet
  11. Håper at du har hatt en fin dag i hovedstaden! :)
    Og så må du ha en god kveld! KLEM.

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.