fredag den 28. januar 2011

Jeg leger!


Jeg leger. Jeg begyndte for timer siden at lege med blogskabeloner, indtryk og udtryk og udseendet på min blog har løbende ændret sig. Jeg har prøvet både det ene og det andet. Det er sjovt. Og det tager tid. Jeg er slet ikke færdig endnu, så hvis du undrer dig over, at min blog ændrer sig lidt her i løbet af weekenden, så er det bare mig, som leger. Stadigvæk! :)

Jeg vil lege lidt videre, mens dagen aftager med en fantastisk solnedgang over marken. Det har været en smuk dag. I aften står den på pizza, rødvin og håndbold. Danmark skal slå Spanien og så er vi i finalen. WM finalen! Ja, jeg kan godt lide håndbold og det er noget af det eneste sport, jeg gider se på.

Men jeg gider godt at lege ... :) God weekend!

9 kommentarer:

  1. At lege er at leve.
    Hvor ser din blog spændende ud - God weekend :-)

    SvarSlet
  2. VAr jo stilig bakgrunn dette da Lene...du får leke videre:) Danmark og Spania? DA roper jeg; Heia Danmark!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lykke til, nyt pizza, vin og kjæresten:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlet
  3. Wow, dette var jo virkelig stilig, denne passet deg.
    Jeg har vært bortreist på seminar, så sannelig godt å komme hjem;)
    Nyt en god kveld, klem fra meg;)

    SvarSlet
  4. Det er da bare fantastisk at lege - det skal vi ikke glemme ;) spændende det du laver .-)

    SvarSlet
  5. Jeg leger også lidt med bloggen en gang imellem, men jeg har ikke rigtig været tilfreds med ændringerne endnu. Måske tager jeg mod til mig senere.

    Min rare mand skal se håndbold; han ser sjældent sport i TV, men i aften skal det være. Jeg foretrækker at researche til artiklerne...

    Go' aften - og må det bedste hold vinde... ;-)

    SvarSlet
  6. Det er SÅ sjovt at lege! Og vi gør det for lidt... Ofte er det med sådanne nørklerier, at man kan glemme alt omkring sig og bare være i flow *S*

    SvarSlet
  7. Hehe. Det med de blogskabeloner, det er også en af mine yndlingslege :-).
    I skrivende stund kommer jeg til at tænke på Frankrig og sommer og bare nøgne kvindeben under en kjole der er løftet undefuldt op til over knæene .. men måske er ser jeg noget andet i morgen, og det er også fint.

    SvarSlet
  8. Jeg syntes den baggrund, du har nu, er meget smuk.

    Så vandt vi over Spanien :) Det kan godt være, jeg så skal se finalen. Jeg er ellers ikke vild med håndbold/fodbold. Det er en forfærdelig larm at høre på. Da foretrækker jeg tennis eller golf, som er mere afdæmpet :-)

    God weekend, Megan!

    SvarSlet
  9. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat Lene.
    God weekwnd.

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.