lørdag den 29. januar 2011

Flydende


Jeg har været flydende siden i morges. Min blog har skiftet design og udseende utallige gange og jeg har været fordybet i skabeloner og muligheder. Tilfreds? Tja. Sådan kommer Poetiske Paradokser til at se ud det næste stykke tid. Megan og jeg er blevet enige! ;)

Jeg tror bare jeg fortsætter med at flyde resten af lørdagen. Det passer mig helt fint! Og mens jeg flyder, tænker jeg på mit træningsprogram, som nu bliver udvidet med svømning. Det har min fysioterapeut været varm fortaler for længe, men jeg er ikke så glad for svømmehaller, hvor jeg skal lægge mig i kø. Det skal helst flyde! Men nu har jeg lavet en aftale med en veninde og sådan bliver det. Vi svømmer mindst én gang om ugen!

Lørdag eftermiddag. Hundene snorker og tiden står stille. Sol og blå himmel frister, men vejret er koldt og jeg er kuldskær i dag. Sådan en lille smule forårsskruk. Og det må man gerne på nuværende tidspunkt, hvor vinteren har varet i mange måneder. Det er helt naturligt, bilder jeg mig ind, og varmer mine kolde hænder på et krus med dampende varm te. Kigger kærligt på Zafón og nikker. Så pyt da. Tag mig med til Barcelona! Lad mig gå i vindens skygge. Lad mig flyde ...

Billedet er lånt på dtcbarcelona.um.dk

8 kommentarer:

  1. Jeg deler din oppfatning om svømmehaller... Prøv å finn ut om det er tidspunkt som det er mindre mennesker der.
    Flyt videre.....her er det hjemmlaget pizza i ovnen...
    Klemmer:)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne rejse til billedet på din "header" - me like...hvad du har gjort i flydende tilstand ;o)

    SvarSlet
  3. Rina, billedet er fra Skotland. Jeg elsker det også og det er meget sigende for min rejse. Og så har jeg boet i Skotland i 2 år. Me love :)

    SvarSlet
  4. hov,..... så du rina sendte dig en award?

    SvarSlet
  5. Gratulerer med nytt design på bloggen. Det ble veldig pent. Svømming er en flott og skånsom trening. Bra at du har fått med deg en venninne. Jeg liker å kombinere svømming med badstue og boblebad, når jeg har sjansen til det.

    Ha en fin kveld, og kos deg med Zafón.

    SvarSlet
  6. Bloggen din ble veldig fin, Lene :-) Jeg er heller ikke den som er så veldig glad i svømmehaller, men det er nok veldig bra trening (uten belastning), så det lønner seg nok å høre på fysio'n :-D Her har det vært snøstorm hele dagen, så det er aller best å være inne - bare kose seg og ha fri :-)

    Riktig god helg - klem Siv

    SvarSlet
  7. Dejligt nyt look Lene, det kan du godt være tilfreds med, håber at du har hygget godt idag.
    God aften.

    SvarSlet
  8. Så fint du har flyttet om, og tapeseret.

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.