søndag den 2. januar 2011

Dyrehaven og Josie


Noget som altid gør mig glad, er når Josie, skilsmissehunden, kommer tilbage til os. Ja, min ex og jeg deler hende og det går som smurt. Josie på nu 11 år er glad begge steder og vi prøver at tage hensyn til hende og sådan, som hun helst vil have det, når hun skifter bopæl. Vi henter hende! Jeg har nu undværet min gule sol i over 2 måneder og det er helt usædvanligt. Men fordi jeg har haft min bækkenskade, har det været hensigtsmæssigt, at jeg "kun" havde 2 hunde at gå tur med. Så Josie har boltret sig hos min ex-mand i nærheden af København, men i dag var det tid til at hente hende hjem til Midtsjælland. Nu kunne jeg ikke undvære min gule sol et sekund længere! ;)

Kæresten og jeg drog afsted ved middagstid og vi lod de to andre hunde blive hjemme. Vi var godt klar over, at vores planer ikke opfordrede til at have 3 hunde med og så ville jeg gerne nyde Josie på egen hånd for en stund. Så vi hentede hende og kørte så videre ud til Dyrehaven ved Klampenborg. Og det har da bare været en utrolig smuk vinterdag i dag! Høj sol, blå himmel og hvid sne. Jeg skal lige tilføje, at der er utroligt glat allevegne i øjeblikket, men jeg havde selvfølgelig mine pigsko med.  Vi var velrustede til en tur i den smukke Dyrehave.

Hvilken herlig dag! Gensyn med min gule sol og København og omegn, hvor jeg jo kommer fra. Ren lykke! :)






6 kommentarer:

  1. Din gule sol ser vakker ut med sine kloke øyne. Nyt tiden med henne, hun vil nok nyte tiden med deg;)
    Ha en god ukestart, klem fra meg;)

    SvarSlet
  2. Jeg får tårer i øynene...din gule sol er vakker...og du beskriver henne som en utrolig deilig jente:)
    Flotte bilder fra dagen, jeg skjønner den har vært deilig Lene:)
    Nyt 3 hunder i hus......og ha en fin kveld:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlet
  3. Du har ret. Det har været en utrolig smuk dag i dag. Ikke for koldt, sol og blå himmel. God tur for jer tre. Det må være så skønt at have Josie tilbage igen.
    Knus og god aften :-)

    SvarSlet
  4. Det høres ut som om du har hatt en flott dag sammen med din gule sol. Josie er en svært vakker hund. Mange nydelige bilder du serverer også fra turen. :)

    Jeg synes jammen jeg ser skispor innover i skogen også? Jeg så Tina hadde omdøpt Bornholm til "sneøen". Her ligger temperaturen rundt 0 grader for øyeblikket, og tirsdag ventes regn. Da kan det bli moro på veiene. :)

    Ha en fin kveld!
    Kos deg med alle hundene. :)

    SvarSlet
  5. Årh hvor må det være skønt at have Josie hos dig igen! Din gule sol - hun har vist fået øje på noget der i skoven :) Mon ikke hun var lige4 så glad for at se dig igen ;) Knus

    SvarSlet
  6. Takk for de nydeligste bilder. Og tenk at Josie er en skilsmissehund. Hun takler det flott. Og jeg leste i en dyrlegespalte en gang, at en hund godt kan klare å bo hos to familier.
    jeg har oppdatert litt fra leiligheten i dag. Vi trives så godt her, kan du tro. Hvordan går det så med deres hus?

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.