fredag den 3. december 2010

Min dag da


Nu kan jeg vist ikke holde det skjult længere. Og nogle af jer har allerede gættet det. Jeg har fødselsdag i dag! ;) Og når det kommer til min fødselsdag, så bliver jeg som et barn. Jeg elsker min dag! Jeg elsker selve datoen, 3. december. Synes næsten der er noget magisk over den. En velvalgt fødselsdato til lige netop mig. Og December er helt enig med mig! Det er din dag og det er slet ikke tilfældigt. Jeg er blevet fejret lige fra morgenstuden. Kæresten har ikke været ude med sneplov, så vi kunne sætte os ved et veldækket morgenbord med varme tranebærboller, god kaffe, juice og stearinlys. Se sådan en morgen er indbegrebet af min fødselsdag. At have fri og blive fejret, mens lyset kommer. Tusmørkemorgen, som oser af hygge.
Jeg har ønsket mig tørvejr og gerne blå himmel og lidt sol, og der er antydninger af begge dele i horisonten. Ja altså, det drysser lidt derude, men lad det bare blive ved det. Vejen er igen åben, så jeg kan komme ud og købe ind og ikke mindst hente min mor på stationen. Hun kommer hele vejen fra København og der har været problemer med togene på grund af al sneen. Men, siger hun med bestemthed i stemmen, jeg skal nok nå frem, min pige. Det er jo din fødselsdag og den vil jeg ikke gå glip af! Så selvfølgelig kommer mor. Jeg kan da ikke holde fødselsdag uden!

I dag er jeg i allerhøjeste grad et fødselsdagsbarn og det er vel i grunden paradoksalt min alder taget i betragtning. Men sådan er livet så forunderligt finurligt. Det er, hvad man gør det til. Og du er den, du vælger at være!

Jeg ønsker alle en god og glad 3. december. Hvis det står til mig - fødselsdagsbarnet - så får I alle en magisk og eventyrlig dag! :)

På billedet Cirkeline, som jeg holder meget af.

22 kommentarer:

  1. Kæreste Lene - hjerteligt tillykke med din fødselsdag! Et år klogere og smukkere blev også du.

    Jeg håber, at du får en helt igennem dejlig dag.

    Knus fra LisbethK

    SvarSlet
  2. Stort, stort tillykke med din fødselsdag! Verden er bestemt magisk i dag :-) og jeg håber du får en rigtig dejlig dag!
    Kærligst Lotte

    SvarSlet
  3. Et stort tillykke med fødselsdagen! En fødselsdag må gerne være magisk, uanset hvilken alder man har, det er da en helt særlig dag! Håber din bliver lige som du kunne ønske dig den. På disse kanter tegner den til at blive meget smuk...

    SvarSlet
  4. Kære Megan, et stort tillykke med fødselsdagen - jeg håber, du får en dejlig dag med kæresten og din mor, blå himmel og masser af hygge :-)
    Klem!

    SvarSlet
  5. Kære Sister Lene. Rigtig mange gange Tillykke med din dag idag. Her skinner solen nu endelig frem efter flere dage med TORDEN, storm og sne. Om vi ses, det kan jeg ikke gennemskue endnu. (c:

    SvarSlet
  6. Kære Megan
    Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Jeg håber du får en skøn dag:)

    SvarSlet
  7. Kære Lene,
    tillykke med din dag. Her fra mit vindue kan jeg både se sne, blå himmel og solskin, så det bliver en skøn dag.
    Jeg vil fejre dig med skiene på ;o)

    Klem

    SvarSlet
  8. STORT og hjerteligt til lykke med fødselsdagen.
    Må den blive lige som du ønsker.
    Cirkeline er SKØN. Vi har et mødelokale på arbejdet der hedder Cirkeline og lige ved siden af ligger Ingolf. Hver gang jeg går ind i Cirkeline synger jeg "Cirkeline har fødselsdag". I dag er det Megans fødselsdag. HURRA HURRA HURRA

    SvarSlet
  9. Et rigtig stort tillykke med fødselsdagen fra mig. Godt at isolationen er brudt så du kan få besøg - sådan skal det være når man fylder år :-).

    SvarSlet
  10. Hipp Hipp Hurrraaaaa for verdens beste MeganLene!! :) Og klar dagen blir både fantatsisk og magisk både for bursdagsbarn og alle oss andre! :)

    Goooo bursdagsklem frå meg

    SvarSlet
  11. Gratulerer så mye med dagen din, Lene! Håper du får en knallflott, koselig og barnlig gledelig magisk dag!Kos deg!
    Klem!

    SvarSlet
  12. Tillykke med fødselsdagen Lene, dejligt at høre at du har bevaret dine barnlige følelser med hensyn til din fødselsdag, hvis bare der var flere der havde deres barnlige følelser med sig i mange af livets andre forhold, så mange ting anderledes ud, du må have en rigtig dejlig dag med din familie Lene.
    Klem herfra.

    SvarSlet
  13. Også her vil jeg gratulerer deg med dagen din. For sånn er det, dagen vår Er vår dag, uansett på året den måtte komme. ;-) God klem og god feiring.
    Alt godt fra Eirin

    SvarSlet
  14. Stort tillykke med fødseldagen. Jeg håber du får en rigtig skøn dag med kæreste, hunde og familien :) Knus

    SvarSlet
  15. Stort tillykke med dagen.
    Vejret her har vist sol, så et af dine ønsker skete.
    Håber du har nydt dagen og rigtig god aften!

    SvarSlet
  16. Ej ej ej !!!!
    allersødeste Lene , jeg er jo vildt bagud !
    tillykke, din dejlige kvinde:-)
    Og her har solen skinnet og sneen dalet - så smukt !

    SvarSlet
  17. Gratulerer med dagen, Lene!! Jeg er litt sent ute, men håper dagen din har vært god og at du får en trivelig kveld!!
    Bursdagsklem fra meg;)

    SvarSlet
  18. I dag er det Lenes fødselsdag, hurra, hurra, hurra, hun sikkert sig en gave får, som hun har ønsket sig i år, med dejlig chokolaaaade og kaaager til. Og når hun hjem fra skole går, hurra, hurra, hurra, så skal hun hjem og holde fest, og dem som kommer med som gæst, får dejlig chokolaaade og kaaager til.
    Stort fødselsdagstillykkeknus til dig!
    fra mig

    SvarSlet
  19. Håper du fikk ein fin bursdagsfeiring. og no ønsker eg deg ei god natt.

    SvarSlet
  20. Nåe det er derfor at solen har smilet til os.. Her på din magiske dag..
    Tilykke med den og må den blive fortryllende og fyldt med magiske gaver.

    SvarSlet
  21. Stort tillykke med i går. Jeg var desværre ikke herinde i går, derfor den lidt sene hilsen.
    Min mor havde også fødselsdag i går, så vi var inde til en lille anretning.
    Cirkeline har jeg et specielt forhold til. Hun er min indre kerne og legebarn. Hvor er det dejligt, at du også har "noget" med hende:-)
    Rigtig god lørdag til dig og kæresten.

    SvarSlet
  22. Kære Megan. Et stort TILLYKKE med fødselsdagen i fredags. Dejligt at høre, at du havde en dejlig dag. Sikken december kræsede for dig :-)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.