fredag den 24. december 2010

Glædelig Jul


Hundepigerne Keeva & Aimee, December og jeg ønsker alle skønne blogvenner en dejlig og magisk jul. Og hvid jul bliver det i hvert fald!

I skrivende stund ved jeg endnu ikke, om jeg skal holde jul her på matriklen eller om turen går nord for København, hvor min familie holder til i aften. Vejrsituationen er bedre, men der er stadig snefygning og jeg skal lige love for, at her er faldet meget sne. Vi ser tiden an lidt endnu, inden beslutningen tages.

Glædelig jul. Ha' en dejlig aften og nyd julen og hinanden! :)

20 kommentarer:

  1. Kære Lene,
    Hvor end du ender på Sjælland, håber jeg du får en rigtig glædelig og hyggelig jul.
    Kærligste julehilsner
    Kari

    SvarSlet
  2. Guten Morgen du Liebe:-)))
    Ich wünsche dir und deiner Familie ein wunderschönes Weihnachtsfest:-)))
    Ganz ganz liebe Grüße..Kiki

    SvarSlet
  3. Kaere Lene
    En glaedelig jul til dig og dine.
    Mange varme tanker
    Laila

    SvarSlet
  4. Hvor du end skal fejre jul håber jeg du får en ganske skøn en af slagsen. Knus

    SvarSlet
  5. Glædelig jul Megan. Pas på jer - og kør ikke ud, hvis vejret er slemt.
    Håber du får en dejlig dag og kan mærke lettelsen ved at være holdt på arbejdet?
    Knus Karina

    SvarSlet
  6. Jeg håber at beslutningen falder bedst ud for dig og dit ønske Lene, det er en stor fornøjelse at have lært dig at kende her i dette medie.
    God jul og klem herfra.

    SvarSlet
  7. Rigtig glædelig jul til dig og dine.
    Knus Tina

    SvarSlet
  8. Rigtig glædelig jul!

    SvarSlet
  9. Godmorgen Og for søren da et vejr. Håber du når frem ekker bliver sammen med manden og familien. PPøj pøj... (v:

    SvarSlet
  10. De er nydelige de to hundepikene dine, Keeva og Aimee. Flotte tørklær har de fått rundt halsen også.

    Må du ha en gledelig jul, uansett hvor du blir værende. Kos deg masse.

    SvarSlet
  11. Rigtig glædelig jul til dig, din familie og dine dejlige hundepiger. Det er en stor fornøjelse af følge dig, hundene og månederne på din blog ;) Glædelig jul - uanset hvor i kommer til at være i aften. Knus Anette

    SvarSlet
  12. Glædelig jul kære Lene til dig, kæresten, familien og alle hundene.
    Hvor er de bare fine med fine tørklæder.
    Black skal have rød julesløjfe på senere i dag.
    Juleknus

    SvarSlet
  13. Kære Lene
    Sikke et par dejlige hundetøser med bandana'er. :-) Jeg ønsker dig og kæresten - og resten af familien, hvis I når dem - en glædelig jul.
    Stort juleknus til dig

    SvarSlet
  14. Hi hi, nårh de søde hundebasser :-)
    Rigtig glædelig jul!

    SvarSlet
  15. En glædelig jul
    til dine og dig
    ønsker Rimkogeren,
    som altså er mig.

    SvarSlet
  16. Så herlig bilde av jentene dine Lene:) Flotte er de!
    Riktig god jul, kos deg, enten det blir hjemme eller med din familie:)
    Juleklemmer fra meg:)

    SvarSlet
  17. Ei gledelig og magisk jul ønskes til deg og dine fra Lønnetunet!
    P.S: Nyyyydelig bilde av dine to skjønne!

    God juleklem

    SvarSlet
  18. Stort juleknus til dig og de to dejlige vuffer. Pas på jer selv, hvis I kører ud... :-)

    SvarSlet
  19. Kære Lene, rigtig glædelig jul også til dig! Sikke et sødt billede :-)
    Juleklem til både dig og hundepigerne!

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.