onsdag den 17. november 2010

Inspirationsengel


Jeg har ikke fået min engel endnu. Og nu sidder du sikkert og tænker: Øh, hvad for noget? Har hun bestilt en engel? Kan man det?

Svaret er kort og godt: Ja, det kan man! Jeg har bestilt en skriveengel og en inspirationsengel hos min gode ven Sidse, som maler nogle underskønne billeder, der i øjeblikket er i rivende udvikling. Jeg har ikke fået min engel endnu og jeg ved heller ikke, om der er tale om en eller to engler. Men jeg ved, at hun er dér. Enten er hun malet og portrætteret på et lærred eller også svæver hun stadig et sted deroppe, indtil Sidse kærligt hiver hende ned og fanger hende i et helt specielt inspirationslys. Og giver hende videre til mig! :)

Måske er det hende her? Og måske virker hun allerede? For mens jeg gik eftermiddagstur gennem storm og regn, så kom der en ide. Og ikke bare en hvilken som helst ide. En virkelig god ide!.

Jeg siger ikke mere. Ikke nu. Det her er bare en spire. Men hvilken en!

11 kommentarer:

  1. Det er virkelig et smukt billede. Venter du på et lignede billede? Forstår du glæder dig. Jeg ville bestemt også føle mig både glad og inspireret af at bo sammen med sådan et fantastisk maleri. Noget hun sælger af??? Har hun er hjemmeside?

    SvarSlet
  2. Har kikket forbi på Drømme andele haves ... og set de dejlige dejlige billeder. Lige den slags jeg er vild med.

    SvarSlet
  3. IIiiihhhh....?!?!? Det LYDER SPÆNDENDE! ;o)
    Ps. min engel våger nu over "mit" sted...

    SvarSlet
  4. Ja, jeg er helt sikker på at engelen har sendt deg gode vibrasjoner allerede,
    siden du er så inspirert.

    Nyt det og ha en god kveld. :)

    SvarSlet
  5. Smukt billed og sikken spænding du sætter igang ;0)
    God fornøjelse og kramm :0)

    SvarSlet
  6. Nu har du godt nok pirret min nysgerrighed Lene, kan du ikke skynde dig hjem og skrive om det her på bloggen, eller-------
    God aften og klem herfra.

    SvarSlet
  7. Gleder meg til å se engelen din :-)

    Klem Siv

    SvarSlet
  8. Sikke en skøn idé med en inspirationsengel eller en skriveengel :-) Jeg har lige set Sidses engle på hendes blog og faldt helt i svime.
    Klem og god torsdag til dig!

    SvarSlet
  9. Hej Megan/Lene

    Er det samme Sidse eglemaler, som har malet et hestebillede, jeg engang har set på din blog?
    Det var jeg ret vild med:0)
    Ps: nåede kun læsehesten forleden - men islænderen fik en tur tirsdag.
    Lene

    SvarSlet
  10. Lene, nej, hestebilledet er malet af Lene Christensen. Men hun har udstillet på samme galleri som Sidse englemaler! ;)

    SvarSlet
  11. Ok....mon hun har en hjemmeside man kan kigge på?

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.