søndag den 7. november 2010

Huset

På kærlig opfordring her lidt om huset, som hedder Bavnehøj og er fra 1918. Det ligger omkring 2 kilometer fra hvor vi bor nu. Og det er så stort og skønt. Fuld af plads og potentiale! Jeg vil ikke komme nærmere ind på forsinkelserne. Nu ser vi fremad! Håndværkerne er linet op og planen er, at vi flytter ind senest marts 2011. Vi får 280 kvadratmeter at boltre os på og jeg GLÆDER mig som et lille barn til juleaften. Mere end det. Huset rummer en drøm og nu tør jeg drømme den. Gæsteværelse. Arbejdsværelse. Jeg har netop fortalt kæresten, at mit kontor skal være et magisk rum. Han så desorienteret på mig. Ja, vi er forskellige! :) Jeg vil jævnligt vise lidt fra huset, som arbejdet skrider frem. Her er lidt småglimt fra Bavnehøj og et hus fuld af muligheder og drømme. Nu arbejder vi på at få dem til at gå i opfyldelse!







11 kommentarer:

  1. oi oi.....dette blir et slott Lene:)) Så utrolig vakkert!! Ikke rart du gleder deg stort:)) 280 kvm...det trenger dere:) Dere er jo tross alt 2 stykker, hehe:) Utsagnet kommer fra en kamerat, vi har også så stort hus og han uttalte dette til oss:)
    Jeg gleder meg veldig til å se mere:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlet
  2. Nyyyyydelig! Og så stort!! :) Gleder meg til å høre mer!

    Ha en fin søndag...:)

    SvarSlet
  3. Oj, du flytter jo inn i det flotte huset!! Så spennende tid du har foran deg med planer og farger og tegninger.
    Ha en fin søndag kveld og klem fra meg;)

    SvarSlet
  4. WOW, Lene, så fantastisk vakkert hus!!! :-) Og så stort! Og så herlig at huset er så pass gammelt, det rommer sikkert mye historie... Så heldig dere er, og så glad jeg er på deres vegne!!! Dette var morro å se, Lene, så tusen takk for titten. Gleder meg til flere glimt og "besøk"!!!

    Stor klem fra meg til deg,

    SvarSlet
  5. Det er jo snart Lene. Årh hvor bliver det skønt med dit eget kontor indrettet som du vil have det. Jeg glæder mig til at følge det :)

    SvarSlet
  6. For et nydelig hus! Og selv om dere pusser opp, og ingenting er ferdig, kan jeg se det blir flott inni. Og den har sjel!!!!
    Vi har en leilighet på hånden, men det drar ut pga lån ol.......men snart er den vår. Og så må jeg også frem med malerkosten. Å, hvor jeg vil nyte det.

    SvarSlet
  7. Hvor er det spændende for jer, Lene - wow! Huset er meget smukt, og jeg kan se dig i det magiske rum :-)
    Klem og en rigtig god aften til dig!

    SvarSlet
  8. Hvor er det et dejligt hus. Jeg er sikker på, at der kommer en masse godt ud af dit magiske rum - husk at hænge billeder op, der inspirerer. I mit "magiske rum" har jeg en masse tegninger fra børnebøger og naturbilleder, der virker godt på mig.

    Jeg kender godt det med at vågne af en drøm og have lide den eller de rigtige sætninger i hovedet. Det er bare med at have blokken liggende klar, så man kan skrive ned - for de forsvinder som dug for solen i løbet af et øjeblik (som du også oplevede).

    Held og lykke med skriverierne. Man skal have en vis alder for at have noget at "gøre godt med", som min mor sagde. Det tror jeg, hun har ret i... ;-)

    SvarSlet
  9. Dejligt at se billeder fra starten af jeres nye hjem, der ser ud til at være rigeligt med plads Lene, jeg glæder mig til at følge med i færdiggørelsen.
    Dejligt nyt look Lene.
    God Søndag aften og klem herfra.

    SvarSlet
  10. Så fiiint! Gamle danske hus er bare så utrolig flotte!Det blir sikkert utrolig fint når det er ferdig.

    SvarSlet
  11. Utrolig fint hus - kjenner jeg blir litt misunnelig jeg :-) Så godt å få så masse plass, og helt din egen skrivestue :-D Kanskje blir det et bibliotek også ;-) Gleder meg til å få se mer.

    Ha ei flott kommende uke og klem fra Siv

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.