mandag den 18. oktober 2010

Fridag

Det er mandag. Og fridag. Den sidste feriedag i min lange weekend. Den skal nydes. Bruges. Ikke til noget bestemt og ikke til noget stort. Nogle små gode ting. Jeg skal skrive. Vi har deadline på skrivekurset ved midnat og jeg har ikke kigget på opgaverne ... endnu. Tænkte at i dag ville være en god dag til det.
Kiropraktor måske. En gåtur ... uden hunde som trækker. Eller med Aimee, som kan gå løs hen over markerne. Bevægelse på den gode måde. Ja, mit bækken er ustabilt og driller mig i øjeblikket. Så er det sagt! Jeg har konsulteret Sidse for gode træningsråd, genoptræning, styrketræning. Det skal der til!
Solen skinner ind gennem vinduerne. Dagen er ny og endnu ubrugt. Tiden står stille og et varmt brusebad venter. Jeg skynder mig ikke. Jeg har jo fri!

3 kommentarer:

  1. Fyld din fridag med glæder og tid:-)
    Møg med det bækken..Men godt d kender til een , der kan hjælpe.

    SvarSlet
  2. God fridag, Lene - det lyder vel nok dejligt, og jeg håber, du får bækkenet til at makke ret med Sidses gode råd.
    Klem og en god mandag til dig!

    SvarSlet
  3. Så var MIN ferie over for nå. Du må nyte din siste feriedag og bruke den godt. Jeg gleder meg faktisk til å starte opp på jobb igjen.

    Ser jeg riktig? Du strikker!!!! Det er terapi, vet du. Og veldig avslappende. Balsam for sjelen.......
    Hygg deg videre med dagen din, og strikk litt innimellom og la tankene fare....

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.