fredag den 15. oktober 2010

Sol over Sverige

Forventningens glæde er altid den største. Sådan er der nogen, der siger. Det er jeg nu ikke helt enig i. Jeg er helt sikker på, at min glæde over at have fri og køre over denne her bro og tilbringe en dag i Sverige, vil vare ved og fylde mig op. Hele dagen. Jo, jeg har glædet mig! Det føles skønt at have fri og at kunne spejde ud i horisonten og se flere fridage stå i kø. Dage som, har jeg besluttet, bare skal nydes. Måske skal jeg lave ingenting. Læse og skrive. Gå tur. Løbe. Men i dag skal jeg altså denne hersens bro og hilse på Sverige. På tur med kæreste og bondebil. Sol over land - også det svenske. Vi ses! :)

12 kommentarer:

  1. Riktig god tur - kos deg masse, og du... Nyyyyyt dagen!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlet
  2. Kos deg i nabolandet og klem fra meg;)

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur, Lene, klem :-)

    SvarSlet
  4. Man kan jo heller si at det å vente på en glede OGSÅ er en glede :-)

    Riktig god tur og kos deg med kjæresten - klem fra Siv

    SvarSlet
  5. God tur, Megan, og kos deg riktig denne langhelgen din.
    Klem

    SvarSlet
  6. Håber du har en dejlig dag og får en skøn weekend:-)

    SvarSlet
  7. Rigtig god tur :) Og god weekend. Knus

    SvarSlet
  8. Riktig god helg og ha en fin tur til Sverige:)
    Klem fra Kate:)

    SvarSlet
  9. Sikke en dejlig og afslappet indstilling til livet Lene, og Sverige er bare skønt, håber at i har haft en dejlig dag, og nydt hinanden og Sverige.
    Klem herfra Lene.

    SvarSlet
  10. Hej Lene.

    Hoppas din vistelse i Sverige var bra!
    - bilden är underbar.

    Krama om alla hundarna från mig :)

    /Mats

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.