lørdag den 16. oktober 2010

Efterårsaftenhygge

Billedet er fra eftermiddagens tur i skoven med Sidse og hunde. Ikke nødvendigvis i den rækkefølge og dog. Skøn tur i efterårssolskin og med naturens fantastiske tag-selv-bord inde over alle sanser. Farver, dufte, fornemmelser. Min nakke - og mit bækken - har fået kærlig behandling af fyssen. En skråpude at sidde på gør underværker. Man bliver jo ikke ældre ... det kom lige fra hjertet. Jeg ville have sagt, man bliver jo ikke yngre, men mit hjerte er ikke helt enig. Og dog. Visdom er ikke at kimse af. Og vi er meget vise her lige nu, to kvinder i deres bedste alder og to hunde på hver 11 år.
Ristede rødbeder med sesamfrø, en karryret med kylling og alverdens gode efterårsgrøntsager. Dufte og Peter Gabriel i højtaleren. Vin. Velvære. Lige nu er det godt at leve. Også lige nu.

3 kommentarer:

  1. Peter Gabriel synger vakkert og er ikke dum å se på:) Nydelig sang....
    Tur med venn og hunder hørtes deilig ut, vi har vært på Beian og gått idag. Der lar jeg Major springe løs....han var skikkelig møkkete når vi kom hjem. Kosa seg veldig:))

    Nakken din....ta boblebad...jeg gjør det vær fredag...det løser opp alt!!
    Ta vare på deg selv og senk skuldrene, klemmer fra meg:)

    SvarSlet
  2. En dejlig indstilling til livet Lene, lige efter min smag.
    God Søndag aften.

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.