tirsdag den 21. september 2010

Planen var egentlig


at jeg skulle have min responsaften på skrivekurset nu. Jeg skal læse og kommentere de andres opgave. De er nu lagt ud i vores forum, klar til at læse, fordøje og give respons. Men jeg er bare så træt! Jeg er simpelthen sofaklar og synes faktisk ikke, at jeg kan tilbyde de andre et søvnigt svar på deres opgaver! ;-)

Jeg har haft en aktiv eftermiddag. Har løbet en god tur med hundene. Lavet en fantastisk lækker pastasauce af alt og ingenting. Set nyheder og, må jeg indrømme, drukket et enkelt glas rødvin. Det skulle jeg nok ikke have gjort, for nu er jeg grydeklar. Klar til at lægge mig over på sofaen, lukke øjnene, høre lidt musik og lade mig opsluge af let søvn, drømme, musik. Musik, mens den sidste del af mørket sænker sig og gør dag til nat. Eller aften i hvert fald!

Nå ja, men som jeg også har sagt; planer kan ændres. Det skader ikke med lidt fleksibilitet, så længe jeg ikke overskrider deadline. I morgen er der atter en dag! Ikke også Valdemar? :-)

8 kommentarer:

  1. Ja, kos deg du og ta et glass vin til:D...ingen grunn til å sprenge akkorden!!

    SvarSlet
  2. En stille og rolig aften i ny og næ - det er vel helt i orden. Mon ikke vi alle kender det :P Glæder mig til at høre hvordan skrivekurset er, håber du får stort udbytte af det. Knus og god aften

    SvarSlet
  3. Nyt kvelden med vin...det kommer en dag imorgen også....løpetur høres herlig ut...jeg har vært å trent lydighet med Major. Det trengs...har ligget litt på latsiden der og det straffer seg for en boxer-mor...
    Klemmer:)

    SvarSlet
  4. Planer kan absolutt forandres ja! Og dette høres ut som en svært fornuftig forandring på planene... Det er ikke lurt å lese over andres oppgaver når man er stuptrett, da blir responsen ofte ikke så bra...

    Slapp av og kos deg! Det fortener du :)
    Klem

    SvarSlet
  5. Det er godt at høre hvor seriøs du er også overfor de andre deltagere Lene, og man skal altså også have lov til at tage en slapper dag.
    God aften.

    SvarSlet
  6. Ja, planer kan forandres. Ta deg en rolig kveld og slapp av i sofaen. Det er godt å kunne gjøre det en gang i blandt.
    Ha en fortsatt fin og rolig kveld :)

    SvarSlet
  7. Håper du fikk koset deg godt i kveld, ja i morgen er det en ny og ubrukt dag som ligger klar for deg:)
    Godnatt:)

    SvarSlet
  8. Du gjorde helt rett! Av og til må man omlegge planene...:) Et glass vin og en sofa.... mmmm det hørtes faktsik deilig ut!

    Klem

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.