tirsdag den 17. august 2010

Styrtregn

Nej, det blev på ingen måde en tør tirsdag! Tværtimod. Kort efter jeg forlod morgenbordet, dukkede August op dér midt på landevejen og i hendes selskab regnen. De to er blevet uadskillelige. De danser. De flirter. De kysser og kæler. Regnen vælter ned og himlen bakker kærligheden op. Høsten går i vasken. I bogstaveligste forstand. Vasketøjet er mere vådt end da det blevet taget ud af maskinen.

Der er vand på kørebanen. Meget vand! Og det bliver bare ved og ved. Kærlighedens veje er uransagelige ... og meget våde!

Billedet er lånt på dr.dk

7 kommentarer:

  1. Naturen minder os ihvertfald om i disse dage, hvor små og sårbare vi mennesker i grunden er Lene, der er ikke meget vi kan stile op, men det er ærgeligt med høsten.

    SvarSlet
  2. Hvor er det surt at høsten går i vasken :( Regnen er også nået til Århus skal jeg love for. Da jeg kiggede på regnmåleren for ½ times tid siden var der 20 mm i den - men det står ned i stænger så det bliver til mere end de 20. I morgen må de gerne være tørvejr - jeg skal besøge en veninde og derefter vil jeg på shopping.. måske bare en osetur men det er også fint ;) Knus og god dag

    SvarSlet
  3. Så bra at det er i Danmark de to "elskende" møtes:) For her er det fortsatt tørt og fint!:)

    Kos deg i regnet og pass på at du ikke får vannplaning...:)

    Klem

    SvarSlet
  4. Ih, hvor har jeg sendt dig og kæresten mange tanker i dag, da vi kørte rundt på Orø, for mange steder er kornet helt sort og dt er vist ikke spor godt.
    Og lige pludselig hørte jeg mig selv sige højt, at rapsen var begyndt at spire igen. Det havde jeg jo lige læst på din blog.
    Blogland er bare så vidunderlig.
    Klem

    SvarSlet
  5. Huff, så ille! ....men sannelig er jeg glad at August har det så heftig hos dere og ikke her...nå var jeg egoistisk:D August slapper av her oppe, og da gjør jeg det også;)
    Håper hun gir seg snart og at sola skinner på deg også;)

    SvarSlet
  6. Bare behold regnet!! Her skinner sola og august tenker bare på seg selv og sola...vi lar det bli med det:)) utrolig deilige dager her med temp over 20 og sola skinner:)
    Ha en flott onsdag, klem fra meg:)

    SvarSlet
  7. Artig å lese, men det er vel liten trøst?
    Verre er det vel også å høyre at her er det berre heilt nydelig.
    Men ein ting er sikkert, vi på vår vestkandt
    har hatt vårt ka høljregn angår.
    Ha ei god natt og la regnet tromme på ruta:o))

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.