søndag den 8. august 2010

Så køn jeg blev ;-)


Endelig holdt regnen en lille pause fra sin sjasken og pjasken. Jeg var klar og sprang ud af døren iført løbetøj og IPod. Nu skulle jeg have min løbetur, endelig, endelig ...
Det blev en af de ture, hvor jeg måtte ned og gå et par gange. Lidt irriterende. Jeg havde et stort mentalt behov for at give den gas. Der var lige lidt, som skulle brændes af! Men jeg følte mig tung et vist sted og synes at det holdt hårdt, selvom jeg nød at lade løbeskoene falde dybt ned i vandpytterne. Singing-in-the-rain-agtigt løbt jeg derud af og skrålede med på sangene i min IPod. Så det gik og jeg løb det meste af turen. Ture som denne, hvor man kæmper lidt, gør en stærkere. Det er jeg sikker på. Og ikke nok med at man bliver stærkere. Man bliver også kønnere! Jeg citerer Katrine som efter sin løbetur forleden skrev

Efter sådan en tur ser man faktisk kønnere ud. Den er ikke bare god for kroppen og for sjælen. Den brænder igennem og gør os kønnere. Det vidste du måske ikke? ;-D Se bare at komme af sted med dig. Det virker. Ok, man er også en del rødere i ansigtet. Og våd af sved. Men det er kun til efter badet. Så er vi faktisk kønnere. Ærligt

Jeg fik løbet 6,2 kilometer og er helt tilfreds. Og så køn jeg blev! ;-)

3 kommentarer:

  1. Dette tror jeg på:) Det handler om god selvfølelse og det hjelper på det meste:)
    Lykke til neste gang, da raser du avsted uten stopp:))
    Nå kan du nyte kvelden Lene, klem til deg:)

    SvarSlet
  2. Jeg tror også gerne, at man bliver kønnere. Det gør man i det hele taget, når man gør noget for sig selv. Og man kan roligt sige, at du gør noget... 6,2 kilometer - det er da så flot! ;-)

    SvarSlet
  3. Det var flot at du kunne løbe i det vejr! Og jeg er sikker på, du har ret i, at man bliver kønnere af at løbe :-) Jeg vil gøre forsøget i dag!

    Klem og en dejlig mandag til dig.

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.