mandag den 30. august 2010

På udstilling

Cassie, Luna (Aimees mor) og Aimee (med rød roset)
Jeg har stadig svært ved at få armene ned! Tænk at min brune bamse, Aimee, fik en så fantastisk flot placering på udstillingen i går. Excellent og 1. vinder i åben klasse! Det er først rigtig gået op for mig nu, tror jeg. Jeg har smagt på det hele dagen og ja, det smager godt. Rigtig godt endda! ;-) Du kan evt. læse mere om, hvordan det gik og hvordan jeg oplevede dagen i det tidligere indlæg eller ved at klikke her!

Her lidt billeder fra en dejlig søndag eftermiddag på udstilling i Hillerød. Og ja, jeg har regnbukser på, men vi var faktisk så heldige, at August holdt regnen tilbage, mens vi var i ringen ;-)









To trætte tanter takker af ;-)

De fine billeder af taget af min veninde Jeanette Helsted.

9 kommentarer:

  1. Dere oppførte dere eksemplarisk i ringen!! Flott var dere begge to;)
    klemmings;)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med den Lene!!! :))

    Klem fra mæ :)

    SvarSlet
  3. Skønt at se den kontakt du har med hundepigen. Dejligt dejligt Megan. Sådan skal det gøres.

    SvarSlet
  4. Gratulerer så hjereligst til dere begge to!!!
    Flotte damer:-)

    Klem
    Janna

    SvarSlet
  5. Hej Megan,

    Hvor ser I bare professionelle ud. Rigtig fine billeder. Det må være dejligt at have den kontakt og samarbejde med sin hund. Hvad kan det ikke ende med?

    Jeg kan godt forstå du ikke kan få armene ned!

    Mht min far (tak for din kommentar ;) ) så mener jeg han var pæredansk. Men der er noget adoptions-halløj i hans familie, jeg lige skal have spurgt min mor om.

    Så er det tirsdag og jeg blev vækket af Molly kl. præcis 5.30. Jeg kunne se det næsten er mørkt og jeg sendte dig lige en tanke, for du var nok på vej ud at gå morgentur?

    Knus Karina

    SvarSlet
  6. Superskønne billeder, der fortæller mere end ord.
    Tak for du deler med os i blogland.
    Klem

    SvarSlet
  7. Stort, stort TILLYKKE til og med Aimee. Hvor var det godt, at I deltog :)
    Nu bliver du nok bidt af at gå til konkurrencer, Megan.

    Det er et skønt billede af Cassie, Luna, og Aimee, hvor de sidder trip, trap, træsko.
    Dejligt at se jer arbejde sammen - og vinde.

    Endnu mere tillykke til jer. Mange klap og møffer fra Rufus og hans mor :-)

    SvarSlet
  8. Det er da en fantastisk hund du har Lene, sikke flot den er og jeg kan godt forstå at du er stolt af hende, jeg er specielt vild med det nederste billede, det er altså to flotte piger.
    God aften Lene.

    SvarSlet
  9. Til lykke til Aimee (og også lidt til dig... ;-) ) - hvor er det flot med sådan en præmie. Og hvor er det dog en dejlig hund!!

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.