søndag den 18. juli 2010

Mission Impossible


I formiddag skrev jeg om mine gode intentioner. For en gangs skyld ville jeg være på forkant med pakningen, inden tirsdagens afrejse til Norge. For en gangs skyld ville jeg være forberedt og i god tid.
Jeg fik mit gode råd af Eirin. Alt kan ske vejrmæssigt i løbet af en nordnorsk sommeruge! Der skal med andre ord pakkes lidt af hvert. Jeg er klar! Men pakket har jeg altså ikke. Jeg har danset omkring det, jeg skulle. Sunget om det jeg burde. Men der er ikke sket noget. Jeg har vasket tøj. Det, som skal med, og det, som måske skal med. Printet min billet ud. Resten må vente til i morgen, hvor udsættelse ikke længere er muligt.
Nuvel, jeg vil kaste mig over madlavningen i stedet for. Lave kødboller med kylling, hvidløg og friske urter. En guddommelig tomatsauce. Pasta og ruccola.

Og så bare vise lidt flere af Eirins fine fotos, mens aftenen forsigtigt banker på.


5 kommentarer:

  1. Det er ikke alltid like lett å følge ens intensjoner til punkt og prikke ;-) Men du får vel pakka til slutt, tenker jeg :-D Det kan være greit å pakke for alt mulig slags vær :-)

    Ta deg en løpetur, så er du sikkert full av pakkemotivasjon når du kommer tilbake...

    Ha en flott aften og klem fra Siv

    SvarSlet
  2. Jeg kjenner meg godt igjen i dette! Men store deler av jobben er jo egentlig gjort når du har funnet ut hva du skal ha med, vasket og tørket det :).

    Nydelige bilder! Det er så utrolig flott i Nord Norge! Er det en vennine du skal besøke der?

    Klem

    SvarSlet
  3. Sikke dejlige billeder Eirin har taget - den norske natur er helt enestående smuk.
    Ja, så ved du jo, hvad du skal lave noget af dagen i morgen :-)

    Ha' en dejlig aften, klem!

    SvarSlet
  4. Åhhh hvor ville jeg gerne pakkes med i kufferten, ikke så meget Eirin, jo...det kunne være sjovt at møde hende, men mere på grund af NORDNORGE, som bare er det sted jeg vender tilbage til igen og igen. Gør det klar med det samme. LAD ikke vejret bestemme noget som helst. Brok dig ikke en ENESTE gang over vejret, men nyd naturen, den er uendelig smuk, i al slags vejr. Tag det som det kommer...som du nu selv siger...selvom jeg ikke er enig.."Flyd med"" men i dette tilfælde, vær tilstede og ikke tænk på solen. Det er fantastisk.. Og kulden er anderledes, ikke så rå..Den lader bare som om..
    Dejlig tur til dig Lene.

    SvarSlet
  5. Det er fint i nord-Norge, du får sikkert en flott tur. Kanskje er du nå kommet i gang med pakkingen?
    Ønsker deg en riktig god reise. Kos deg :)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.