torsdag den 24. juni 2010

Tågedis og tanker


Juni har gemt sig under dynen. I dag vil hun sove længe. Dynen er tung som den tågedis, der svøber sig om landskabet. Solen prøver ihærdigt på at trænge igennem, forsøger at vække den sovende Juni. En duft af bål hænger i luften efter gårsdagens midsommer fejringer. Min kaffe smager som den plejer. Det er hverdag igen!

Jeg måtte en tur til kiropraktor i går. Min skade efter uheldet med Keeva under løbeturen driller fortsat. Det viser sig, at jeg har fået et stræk i mit bækken. Altså! Det er vist ikke helt ufarligt at løbe med hund. Jeg var forfærdelig øm efter behandlingen i går og kom ikke ud og løbe, men i aften skal jeg afsted. Uden hund! Keeva vil helt sikkert kigge langt og forundret efter mig, men hun må vente. Jeg skal fortsat løbe kontrolleret og mærke efter. Men løbe skal jeg! Det gør underværker for mit system. Tunge tanker fordamper. Efter flere dages pause trænger jeg! Men først arbejdsdag. Gennem tåge, dis og tanker.

Det smukke tågebillede har jeg lånt på aalborgfotoklub.dk.

4 kommentarer:

  1. Man bliver altså let rastløs når man er vant til at løbe og så der pludselig kommer et og andet i vejen, så men ikke kan komme afsted Lene, godt de har fundet ud af hvad det er.
    God tur senere idag.

    SvarSlet
  2. Det er da godt, at du nu ved, hvad der er sket. Så kan du bedre tage hensyn og passe på, når du løber. Jeg kan godt forstå, at det er svært at undvære løbeturene - så god tur senere... :-)

    SvarSlet
  3. Hei på deg,
    masse god bedring med ditt bekken. No MÅ du ikke løpe mer skade på deg. Vær forsiktig og god tur ikveld.
    Her i Bergen har solen tatt seg en hvil etter den skinte i hele går.
    Ha en super fin dag.
    Klem fra meg:-)

    SvarSlet
  4. Håber du har det bedre efter besøget hos kiropraktoren. pas godt på dig - kan nu godt forstå hvis Keeva har kigget lidt efter dig - knus

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.