fredag den 25. juni 2010

Skyet fredag



Der er varme i luften, selvom skyerne dominerer morgenlandskabet. Alt kan ske. Dagen er ny og Juni er fortrøsningsfuld. Jeg har stadig en lille uges tid tilbage på pensionatet, siger hun. Den tid vil jeg nyde. Og jeg håber, at du vil nyde den sammen med mig! Det vil jeg! Jeg er ret vild med Juni og hendes tro på det gode i livet. På at alting har sin tid.

I dag har jeg tid til frisør. Og tid til min kæreste, som skal noget, der ikke er helt så behageligt.

Skyet eller ej, Juni og jeg ønsker alle en god fredag. Skyerne er på vej væk og solen bryder igennem. Det ved jeg bare! :-)

6 kommentarer:

  1. God fredag til dig, kæresten og alle hundepigerne.
    Klem

    SvarSlet
  2. GOG HELG til deg også. Kose deg masse:-))
    (jeg skal jobbe HELE helgen).
    2 uker igjen til jeg tar ferie..Johho
    Klem fra meg

    SvarSlet
  3. Og rigtig god fredag også til dig, Lene! Her kommer solen lidt ind imellem - men det er lunt og dejligt :-)

    Varme klem!

    SvarSlet
  4. God fredag til dig også.
    OG pas på kæresten og dig selv :)
    Jeg glæder mig meget til denne weekend den sidste i Juni. Håber du også får et meget varmt og godt forhold til Juli.
    knus karina

    SvarSlet
  5. God weekend Lene, så er det blevet tid til lidt selvforkælelse hos frisøren det lyder helt rart, kanske der bliver et billede på bloggen af en nyklippet Lene?

    SvarSlet
  6. Juni har været god ved os, og tænk nu er der kun en uge til hun rejser..
    Pas godt kæresten din.

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.