tirsdag den 29. juni 2010

Og så afsted


Jeg gjorde det! Jeg stod op, da mit vækkeur lød kl. 05:10. Min første tanke var: Du er tosset! Jeg var træt og følte mig slet ikke i stand til at det, jeg havde planlagt: At løbe morgentur. Men nu havde uret jo ringet. Jeg undlød at lytte til de kropslige protester og mærkede ikke længere efter, om jeg var for træt eller ej. På med løbetøjet! Sådan er det. Man skal bare gøre det! Ikke tænke videre og ikke tvivle. Juni stod i vejkanten og skød mig i gang. Serverede fuglesang og frisk sprød morgenluft, som er helt unik for en dag, der bliver varm. Diset sol, som allerede brænder. Og så afsted!
Jeg løb med begge hunde. Ja, jeg skal i høj grad stadig passe på. Min skade driller lidt og jeg har tid hos kiropraktor i dag, men konstaterer at mit løb ikke gør ondt værre. Tværtimod! Så jeg løb med dem i almindelig snor, først Aimee og så turbotøsen Keeva. Det gik over al forventning. Keeva hørte på mig og løb fint. Jeg kan ikke nå en længere tur her om morgenen, da jeg også har andre gøremål. Men lidt har også ret! 3,5 km er fint for en morgenløbetur i udmærket tempo. Nu er jeg klar til dagen og vejen!

Ha' en dejlig solskinsdag! Og jeg håber, Eirin, at solen også kigger op til jer i Nordnorge! Det er vist på høje tid ;-)

6 kommentarer:

  1. Godmorgen Megan,

    Hvornår er man LØBER?
    Har tit spurgt mig selv om det især i begyndelsen.
    Man er i mine øjne løber, når man bare skal afsted, om man så skal stå op midt om natten (eller 5.10 ;) )
    Så er løb for alvor i blodet på dig.

    Hvis min krop vil som jeg, vil jeg blive ved, - til jeg er så gammel at jeg altid vinder min aldersklasse når jeg stiller op til løb :)

    Godt at hundene var artige og det går fremad med dit bækken. Det er også rart for dig at vide at løb ikke forværre skaden.

    Mine knæ har klaret strandløbet helt fint, heldigvis

    Hav en rigtig god dag. 4 arbejdsdage tilbage - gid det var mig

    knus Karina

    SvarSlet
  2. Kan man løbe sovende? Hvis det var mig, ville det være noget i den stil, for klokken 5 sover jeg bestemt endnu... ;-)

    Men det er flot, Lene. Og godt, at din skade gradvist bliver bedre...

    SvarSlet
  3. Du er fra en anden planet. :-D Næsten. Ville selv ud på en "morgen"-tur i dag, men kom af sted kl. 7.45. Når jeg nu på torsdag skal op - tidligt - for at løbe morgentur (det er det eneste, som duer i denne varme) vil jeg prøve at komme liiiidt tidligere op og tænke på dig. Håber på det hjælper....
    Det lyder ellers som en dejlig tur. Med begge hunde. Og godt at høre, at din skade arter sig.
    En god dag til dig. Den er jo startet forrygende.
    Knus Katrine

    SvarSlet
  4. Åh ja sikke sommer dage..
    Kys juni fra mig.

    SvarSlet
  5. Kl 5.10???!! Jeg er imponert over din viljestyrke og hvor sprek du er! Men jeg er sikker på det gjorde godt.

    Ha en rolig kveld og klem fra meg;)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.