onsdag den 9. juni 2010

Jeg trænger!

Jeg er begyndt at glæde mig til sommerferien. Pludselig kom længslen som et sug i maven. Jeg trænger til at komme lidt væk. Ud og rejse. Ud og se og opleve. Møde mig selv et andet sted, end her, hvor jeg befinder mig lige nu!

Jeg glæder mig til Thy og til fiskerhuset tæt ved vandet. Jeg glæder til Norge og gensynet med Eirin. Men mest af alt glæder jeg mig til mig. Den person, jeg er, i helt afslappet ferietilstand. Langt væk fra hverdagen og de tanker, der rumler i mit hoved som tordenvejret udenfor. Jeg trænger!


Det smukke billede fra Senja øverst er taget af Eirin Bjørnstad. Thy billederne står jeg for og der kommer mange flere til samlingen - til juli!

4 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, at du trænger. Jeg selv har jo lige været afsted, så jeg ER ladet op... :-) Til gengæld vil jeg glæde mig til at høre om dine oplevelser, når det bliver dig, der skal afsted...

    SvarSlet
  2. Åh ja en tur væk fra hverdagen, er en god ting.. At komme hjem fyldt med oplevelser og nye ideer, og glæde sig til hverdagen.. Det skal til indimellem.
    Jeg ønsker mig en tur til vadehavet, med campingvogn hunde og hele molvitten.

    SvarSlet
  3. Takket være dine gode ord om Thy, har vi leid et sommerhus der i August!!
    Jeg minns vi kjørte forbi der for 2 år siden, men da regnet det..... men det så så stille og rolig ut, og der var hester!!!
    Etter en uke i København, blir det nok deilig å slappe av på Thy. Takk for tipset.:)

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt forstå du glæder dig. VI har en uges sommerferie om to uger og jeg glæder mig. Man trænger til at blive ladet op og slappe af indimellem. Og specielt når det er sådan et vejr som i dag!! Det er der ikke meget sommer over. Knus og god dag.

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.