torsdag den 24. juni 2010

Inspiration


Den flamme, der driver os til storhed, kræver, at vi ser videre end til det, vi ved
for at overveje spændende og anderledes muligheder.
Denne inspiration kan komme når som helst, hvor som helst -
og bør ikke tilsidesættes

Christel Nani

Billedet er taget af min gode ven Sidse og tak for det. Det inspirerede mig!
I al sin banale enkelhed ;-)

Besøg Sidses blog, hvis du har lyst til at se lidt af livet fra en skæv vinkel. Jeg er selv ret spændt, for Sidse har proklameret, at hun nu vil tage mødommen på den slags banale billeder (!) og vise noget med mere kant og modenhed. Jeg glæder mig - men glæder mig også i mit stille over, at du Sidse, er så skide god til at tage fuldstændig flotte og inspirende fotos af naturen omkring dig. For hvem siger, at der ikke er kant i det tilsyneladende banale?
Og lidt modne er vi vel altid i vores alder ... eller er vi?

4 kommentarer:

  1. Nydelig bilde! Å fotografere er en kunst, og det er skikkelig moro. Da får vi se hva din vennine gjør, blir det lek med photoshop eller lignende?

    Ha en god kveld og klem fra meg;)

    SvarSlet
  2. Veldig flott bilde! Hva er adressen til Sidse sin blogg?

    Klem

    SvarSlet
  3. Eirin, der er nu et link, hvis du klikker på "Sidse". Men nu har jeg lavet et ekstra og ellers er adressen http://www.sidsephos.dk/
    Klem tilbage :-)

    SvarSlet
  4. Altså tak fordi du bruger mit billede og deler, det er vel det billeder er til. For at dele. Og fint lille ordbroderi. :-)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.