fredag den 4. juni 2010

Endelig

Endelig blev det sommer i Danmark. Juni har tryllet og givet os den smukkeste solskinsdag med blå himmel og varme. Efter arbejde kørte jeg hjem og smuttede uden tøven i løbetøjet. Varmt eller ej, jeg skulle have mig en løbetur, for jeg trængte! Det var varmt, ja, men det var godt. God energi og masser af sved. Tanker blev til dråber, som fordampede i solen.

Efter badet skyndte jeg mig ud i haven. Endelig kan man have sandaler på! Fødderne har fået fri og nyder det ligeså meget som resten af mig. Hvilken lettelse! Og så bare sidde dér på havebænken med koldt vand, et godt glas rødvin og mærke solen varme. Sidde der og stirre ud i horisonten, mens eftermiddag bliver til aften. Nu er solen dalet og jeg er trukket ind. Mæt og fredagstræt. Endelig weekend!

3 kommentarer:

  1. Dejligt sommervejr lige nu - lad os nyde det, så længe vi har det. Rigtig god weekend, Megan... :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er så dejligt, at vi har sommeren nu. Jeg synes du er sej, at du løber i den varme... men så er det da også et dejligt sted at nyde solnedgangen med vand og vin.

    God weekend

    SvarSlet
  3. Det er deilig at sommeren har kommet :) Her har vi hatt flere dager med sol og varme. I helga skal vi beise veranda-gulvet, og så kommer utemøblene frem for lune sommerkvelder.

    Håper du får en fin og solrik helg :)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.