lørdag den 26. juni 2010

Frøken Hidsig!


Så kan jeg lære det! Ville lige lege lidt med skabelonen og designet på min blog. Og der jo kommet nye designmuligheder. Jeg kan godt lide nye muligheder! Samtidig er jeg jo sådan en hands-on woman! Jeg prøver mig bare frem og trykker gem. Tager en chance!
Jeg skulle vist hellere have prøvet med ctrl-alt-delete! For jeg er ikke tilfreds. Skrifttype er ændret, det er blevet for kantet efter min smag. Og timeglasset er løbet ud. Jeg må lade design være design og pakke min bil. Komme afsted, ud i dagen og livet.

Men jeg vender tilbage! For mit design skal sidde i øjet. Mit øje! Og ja, jeg er vist lidt blåøjet!

Det fine Frk. Hidsig maleri er lånt på 100percentvaleur.dk

4 kommentarer:

  1. Spændende at se, hvad du så finder på... ;-)

    SvarSlet
  2. Åh ja, det er ikke sådan med det design-halløj. Men du finder jo ud af det :)
    Lyder som en skøn dag med veninde og landsby, du forstår at nyde livet og komme lidt rundt. Jeg bevæger mig ikke så meget udenfor matriklen idag, men nyder at være alene her og gøre lidt rent.
    Nu vil jeg dog ud og gå en tur og få lidt luft.
    God aften og søndag til dig
    Knus karina

    SvarSlet
  3. Nej, det er ikke let sådan bare at skifte layout - og der er så mange muligheder i skabet, men alligevel ikke en trævl at tage på...

    Glæder mig til at se hvad det ender ud i?

    God weekend fra
    mette

    SvarSlet
  4. God fornøjelse med at designe, Lene - det er rigtig sjovt at lege med, men også tidsrøvende :-)
    Klem og god søndag til dig og hundepigerne!

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.