mandag den 21. juni 2010

Det er så yndigt ...


Dagen i morgen kommer til at køre på skinner, lige fra klokken 5, hvor jeg har planlagt at stå op for at få min løbetur! Jeg er blevet afhængig! Forsigtig, kontrolleret (ja, jeg er lidt skadet), men jeg kan ikke undvære det!
I morgen skal vi til sølvbryllupsfest sådan nærmest lige fra arbejde. Jeg må kaste mig ind i bilen, følge landevejen hjem uden at overskride fartgrænsen særlig meget. Kaste mig ind af døren og i min sorte kjole, som hænger klar på klædeskabet. Sort og de lover godt vejr i morgen! Ja, sort! Men jeg elsker den kjole!! Og så afsted til fest!
Det er naboerne, som har været gift i 25 år! Tænk sig, de er sådan nærmest på vores alder! Jeg forundres med en vis respekt! Mig, som aldrig har været gift og nok aldrig bliver det. Som synes at 25 år er en menneskealder, selvom hun har levet langt længere.
Nej, det endte ikke med en Lilly model her ;-)

Billedet er lånt på stillinglokalhistorie.dk. Sådan så et sølvbrudepar ud for en del år siden. Jeg kan love jer for, at de slet ikke ser sådan ud, sølvbrudeparret i morgen!

5 kommentarer:

  1. Sort er bare altid godt - også selvom det er sommer. Du kommer til at se brandgodt ud, hvad med brillerne? Er de kommet?

    25 år i et ægteskab er lang tid - men hvis bare tiden har været god, er den ihvertfald ikke spildt:0) Meeeen det er vel aldrig for sent til en Lilly model, he he.

    God fest imorgen, klem Betina.

    SvarSlet
  2. Hæj - det bliver en god dag i morgen.
    Jeg var på morgenløbetur i dag, men stod dog først op 5.30. Det er jo fantastisk med de lyse smukke morgner, det er med at "bade" i dem, mens de er her.
    God dag med løb, neglelak, din smukke kjole og feste.
    Knus fra én der heller aldrig bliver gift

    SvarSlet
  3. ... og festen, mente jeg.
    Tak for din fine kommentar hos mig. Skønt du er blevet bidt af løbe- bacillen.
    Mht rygøvelser, - når de er kedelige og svære at få gjort, så tænk på hvor pæn en rank og veltrænet ryg er - i en sort kjole ;)

    SvarSlet
  4. En sort kjole er et must å ha:)) Har en selv og bruker den til fest og hverdags:)
    25 år ja....jeg har nådd 11 år men for 2. gang, hehe:) Men satser på 25 denne gangen:))
    Jeg er avhengig av gåturer, deilig det også.
    Lykke til med den sorte og dagen.
    Klem fra meg:)

    SvarSlet
  5. 25 år er lenge......til å være i vår alder.
    Jeg hadde egentlig bestemt meg for aldri å gifte meg, men så bestemte vi det en dag, og uken etter var vi gift. Det er snart 10 år siden, så jeg har visst litt tid igjen før det blir 25 år.
    Håper kroppen er bedre nå. Bare tenk på min ridevenninne som fikk hjernerystelse, da hun datt av hesten. Risikosport, sier jeg bare.....

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.