mandag den 28. juni 2010

Aftentur på Kanten


Kæresten havde et ærinde i Rønnede og hundene og jeg besluttede os for at køre med. Der er noget helt specielt over at køre ud i sommeraftenen og se på mennesker, dyr og landskaber. Vi gik tur med hundene i solskin og blandt valmuemarker tæt ved Fakse Kalkbrud. På Kanten, for det hedder stedet faktisk. Juni var med og hyggede om os. Diskede op med koldt vand og lun aftenvind. Nu har hun lavet kamillete til mig. Siger, at jeg nok snart skal tænke på at gå i seng. I morgen har jeg nemlig planlagt at stå ekstra tidligt op for at få min morgenløbetur. Sådan må det jo være, når sommervarmen bager om eftermiddagen. Jeg klager ikke. Jeg drikker min te og glæder mig til endnu en sommerdag. I morgen.


Godnat sol og tak for i dag!

2 kommentarer:

  1. Gode billeder, det er fantastisk som billeder kan skabe en god stemning Lene, god løbetur i morgen.
    God dag.

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.