torsdag den 10. juni 2010

Af hjertet tak


Tusind tak, Karina og Lisbeth, fordi I begge har tildelt mig en fin award "Beautiful Blogger Award". Jeg er virkelig taknemmelig fordi I tænker på mig og ikke mindst for jeres fine ord!

Lisbeth, jeg er så glad for dine positive kommentarer og det betyder meget for mig, at jeg formår at fortrylle dig med min samtale med månederne. Hvad du ikke ved, er, at jeg jo har en drøm om at blive tryllekunstner. Nej, ikke sådan en med tryllestav og høj hat, der skaber illusioner på en scene. Jeg vil gerne bringe tryllerier ind i hverdagen og med mine ord sprede lidt magisk støv over det, der tilsyneladende "bare" er livet på en hverdag. For sådan er det jo slet ikke! Spørg bare månederne! Og mærk selv efter ;-)

Karina, tusind tak for dine altid så fine ord og gode kommentarer. Jeg er ydmyg og glad for, at du stoler på mig og det betyder meget for mig, at vi kan udveksle gode råd og opmuntrende tilråb - både med hensyn til løb og i det hele taget.

Tilgiv mig, at jeg vælger at lade awarden blive ved det. Jeg bliver vist nødt til at proklamere awardfri zone. Der er så mange, som jeg gerne vil fremhæve, alle unikke og dejlige mennesker med gode blogge og vedkommende indlæg. Jeg vil ikke fremhæve nogen fremfor andre.

Men ... af hjertet tak! Jeg er en heldig mig :-)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med award!
    Det er velfortjent!¨Jeg forstår deg godt...det er vanskelig å "favorisere" sine bloggvenner.

    Hvordan går det med tannpussingen på Josie? :)

    Jeg ønsker deg en hyggelig kveld og en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlet
  2. Gratulerer med velfortjent award=)!!! Ønsker deg en super dag!!

    Klemmer!

    SvarSlet
  3. Kære Lene

    Du jo allerede godt på vej med din drøm - mærk selv efter. :-)

    Jeg vil i hvert fald mærke efter og leve i nuet - det er jo lige her vi er, og hvorfor ikke få det bedste ud af det?!

    Jeg forstår udmærket, at du undlader at sende awarden videre, så du er tilgivet af mig. ;-)

    Ha' en dejlig dag og god tur til staden!

    Kh. LisbethK

    SvarSlet
  4. Tak Lisbeth, jeg kan godt mærke at drømme langsomt realiseres! Det gør godt!
    Du må også have en herlig weekend.
    Kh Lene

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.