fredag den 21. maj 2010

Pinseplaner

Vi har netop taget hul på Pinsen, hundene og jeg. Døren står åben ud til haven og til et par langstrækte fridage med solskin og sommerhus. Jeg har med barnlig glæde iklædt mig sommertøj og lige om lidt skal jeg ud i solen og bare sidde.

I aften hygger kæresten og jeg i haven med lidt god mad, vin og bål i fyrfadet. I morgen formiddag drager Keeva, Aimee og jeg i sommerhuset, hvor vi skal nyde livet i haven og ved stranden.

Det er godt med gode planer, godt at have lommerne fulde af drømme og dejlige ting at tænke på. Sommerkvinden er på vej ud i solen og hygger sig gevaldigt ved tanken.

God Pinse! :0)


2 kommentarer:

  1. Rigtig god pinse til jer. HÅber vejret bliver godt. Lige nu tordner og regner det her men ellers har solen skinnet så skønt hele dagen ;) Knus

    SvarSlet
  2. Rigtig god pinse til dig!

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.