søndag den 25. april 2010

Goddag til Absalon


April og jeg har gode planer i dag. Vi skal til København. Vi skal hilse på Absalon på Højbro Plads og vi skal spise brunch med en god veninde. Vi mødes kl. 10:30 under uret på Hovedbanegården. Egentlig havde jeg planer om at tage toget ind til København. Jeg kan godt lide at køre med tog. Læne mig tilbage, slappe af og kigge ud af vinduet. Få sjælen med. Men i dag tager jeg bilen, for jeg skal aflevere Josie til min ex. Nu er det hans tur til at nyde godt af hendes selskab. Jeg stiller bilen i Rødovre og tager S-toget til Hovedbanen, så lidt på skinner kommer jeg da.

April viser sig fra sin bedste side. Hun har iklædt sig det smukkeste solskin og himlen er blå. Jeg tænker: Vi kan sidde udenfor i solskinnet, i læ, veninden og jeg. Vi kan sidde et sted og blive varme, mens vi snakker, drikker latte og kigger på byen. Mens vi smelter og bliver en del af den. Glæder mig.

Billedet er lånt på absalon.natmus.dk

6 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig dag, du får i dag :)

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur og dag til dig. Solen er allerede fremme til at skinne på din næsetip! :-D

    SvarSlet
  3. Høres ut som en kjempekoselig søndag, du må kose deg masse sammen med venninna di.
    Nå er jeg på tur på fotballturnering med min datter, hun skal spille to kamper og vi gleder oss og er spente:)
    God søndag til deg fra meg,
    klemmer:)

    SvarSlet
  4. Rigtig god tur Megan.. Det er en god plan for en solrig søndag..
    Se din by fra tårnets top, og Abselon med mågelort på hatten..
    Er det ikke sådan Larsen synger.

    SvarSlet
  5. Rigtig god søndag ;) Lyder skønt med brunch :) Knus

    SvarSlet
  6. Jeg håber, du har haft en dejlig dag i byen med din veninde, Megan - men vejret har da været forrygende, og april har vist sig fra sin allerbedste side. Jeg er endda blevet rød på næsen af solen, da jeg gik på loppemarkedet i Holte.
    Klem og ha' en dejlig søndag aften!

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.