søndag den 28. marts 2010

Sommertid...ligt


Jeg er slet ikke udhvilet! Det er en konstatering. Vi kom sent hjem i går aftes, langt over midnat efter en dejlig dag i det svenske og en god middag i Kirke Værløse. Klokken 06:30 - som nu pludselig er klokken 07:30 - ringede min ex og proklarmerede, at de ville ankomme her klokken 07:05 - som nu pludselig er klokken 08:05 - og aflevere hundene. Ja, min tøs, skilsmissehunden Josie og så deres egen labrador Chili, som vi skal passe i dag. Nu sidder jeg her og hænger. Jeg er træt! Der er helt sikkert dømt morfar på sofaen senere, hvis jeg da ellers kan få fred for de legesyge og meget dejlige hundetøser, som er fuldstændigt ligeglade med sommertid og for få timers søvn.

Det var en god tur til Sverige i går. Regnen stod ned i stænger hele formiddagen. Derfor blev butikkerne vores læ for regnen, vores varmestue og jeg må sige, der er virkelig nogle vældig gode og meget fristende forretninger i Lund. Jeg falder for fristelser! Det er også en konstatering. Svigerinden og jeg fandt en fantatisk tøjbutik, som var helt sin egen med både indretning og udvalg. Det var noget med at udvælge sig "lidt" og så ellers lukke øjnene. Eller i hvert fald: Se ikke røre. Ikke noget med lige at skulle mærke, vurdere ... NEJ! Ud igen ...

Her lidt stemningsbilleder ... mens jeg forsøger at få øjne og indstille mig på sommertiden og de nyudsatte havemøbler.




5 kommentarer:

  1. Rigtig god dag til dig og alle hundende:-)

    SvarSlet
  2. Lyder skønt med jeres tur til Sverige. Kan godt forstå du er træt og mon ikke de fire dejlige hundedamer nok skal holde dig i gang :P Rigtig god dag - knus

    SvarSlet
  3. Godmorgen, Megan, hav en rigtig dejlig søndag :-)

    SvarSlet
  4. Til tross for regn var det sikkert en fin tur til Sverige.
    Skal si du måtte tidlig opp på en søndag + at vi mistet 1 time....vet ikke om jeg liker sommertid...
    Her skinner solen i dag, det skal nytes. Gubben driver og bærer ut flere hagemøbler og jeg? Blogger:))
    Nyt dagen med hundene, klem fra meg:)

    SvarSlet
  5. Kære Megan.
    Du må have dig kæmpe morfar på sofaen, måske vi skal kalde den en oldefar..
    Ja.. hvorfor er hunde altid så friske..

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.