fredag den 5. marts 2010

Salt & Vinegar


Salt & Vinegar chips er en af mine svagheder. En af de mere usunde af slagsne, er jeg ret sikker på. Faktisk er det nok en stor fordel, at de er så svære at finde her i Danmark!
Jeg udviklede min store lidenskab for disse små usunde fætre, da jeg i 90'erne boede 2 år i Skotland. De sneg sig bare ind på mig. Lagde mig ned. Jeg var solgt og det var de også. Til mig!
Jeg har købt en pakke i Sverige. Dér kan man faktisk få dem. Og nu gør jeg det ... åbner dem. Fortabt. Alas!

6 kommentarer:

  1. hehe...kos deg du:) Her er det peanøtter:)
    God fredagskveld, klem fra meg:)

    SvarSlet
  2. Hej Megan,

    Man siger jo at summen af laster er ens, nogle er bare mere synlige end andre.

    Det er lasterne der gør dig særlig :)

    God aften og nyd dem

    Kh Karina

    SvarSlet
  3. Lige dér er vi også her på matriklen. Sodavand, rødvin og chipper....Men ikke så avanceret som dine, som jo må prøves, hvis vi falder over dem. Nej, det er bare Coop's egne. Dem kan vi godt lide. :-) Og vi prøver den der 80% godt og 20% synderi i weekenden. :-D Efter en lang og flittig uge er det noget af det hyggeligste, når alle er hjemme og sidder og kobler ned.
    En god aften med chips. :-D
    Knus Katrine

    SvarSlet
  4. Man skal jo kose seg litt her i livet, så nyyyt potetgullet ditt!

    Ja, det var helt fantastisk å fåp beskjeden om at det var en fettkul! Kaja er egentlig seg selv igjen nå, det hun synes er verst nå er at hun ikke skal spise noe særlig før imorgen...
    Hun må jo ta det rolig i 10 dager, så hun kommer vel til å kjede seg litt! Men,men...

    God helg til deg og dine :)

    SvarSlet
  5. Den er dig velundt!!! Alt med måde.. så jeg tror ikke man tager skade af den slags indimellem - det er jo noget helt andet hvis det var til hverdag. Knus og god week-end.

    SvarSlet
  6. Kos deg masse med potetchipset:)
    og tusen takk for hyggelige ord hos meg, satte stor pris på det:)
    God helg,
    klem;)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.