tirsdag den 23. marts 2010

Pay It Forward


For et stykke tid siden spurgte Elisabeth (Livet i Lønnetunet) mig, om jeg havde lyst til at være med i Pay-It-Forward udfordringen. Det ville jeg selvfølgelig meget gerne. Det er da en hyggelig lille ting at skulle sende en spændende gave til 3 blogveninder.

Reglerne er som følger: Jeg får en gave af Elisabeth (den kom i går!) og til gengæld giver jeg gaver indenfor 365 dage. Nu skal jeg "udfordre" 3 blogveninder og det bliver

Katrine - Bekendelser & Forbandelser fra en Løbeheks
Karina - Skriblerier fra en Dagdrømmer
Guri - Major&Meg

Piger, hvis I har lyst til at være med, så sender I mig en e-mail til megan.paradoks@gmail.com og pludselig en dag er der en lille gave til jer med posten.

Siger I ja, skal I til gengæld udfordre 3 af jeres blogvenner på samme måde, som jeg har gjort det i dag.

Elisabeth, tusind tak for den fine gave. Den skal bare nydes! :0)

3 kommentarer:

  1. Så bra at gaven fant veien hjem til deg!:) Håper den faller i smak... Sjokoladen er min ynglingssjokolade...(Mmmmm...) og Og kaffien skal være god.. som der står på den: Made with LOVE...:)

    Ha en fin onsdag:)

    SvarSlet
  2. Hej Megan,

    Jeg er med på den værste - men altså måske er jeg lidt tung i det... skal jeg ikke sende gave til dig?

    Knus Karina

    SvarSlet
  3. Hej Karina
    Nej da, JEG skal sende en gave til dig :-) Du skal bare maile mig din adresse ... så pludselig en dag dukker der en gave fra mig op i din postkasse/eller på dit posthus :0)

    Du skal så udfordre 3 andre, som du sender gaver til og så fremdeles. Er det klarere nu?

    Knus Lene

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.