søndag den 14. marts 2010

En tur til drømmeland


Jeg havde en drøm om blåt hav, blå himmel og, må jeg indrømme, en endeløs finkornet sandstrand. Sol i horisonten. Jeg kunne næsten mærke varmen.
Brat opvågning! Afsted det gik til Møn i bondebil med hunde og proviant. Det var snestorm! OK, snestorm er en mild overdrivelse, men himlen var i hvert fald ikke blå, solen skinnede ikke og ... det var snevejr. Hagl!
Men man skal drømme! Hvis man ikke drømmer, hvordan skal drømmen så kunne gå opfyldelse? Min skal nok rette sig ind ... med tiden. Jeg tror på det!


På vej



Stege ... der er rigtig hyggeligt om sommeren




Aimee, Keeva & mig - det var koldt!!!


Sådan så min drøm ud i virkeligheden


Fryser svaner?


Møn Broen

THIS IS YOUR WAKE-UP CALL!!!

6 kommentarer:

  1. Til trods for at vejret ikke spillede med dig i dag, ser det ud fra billederne til at have været en dejlig tur. Her har solen skinnet hele dagen, men haglene har været forbi. Troede også, at det var løgn.
    Jeg tænker, at du og din kæreste er rigtig gode til at komme ud af døren og finde nogle oplevelser rundt omkring. Oplevelserne kan findes lige om hjørnet, hvis man har øjne for det, og det gør du. Det giver mig lyst til at hanke op i familien - eller noget af den - og komme derud. :-)
    Håber resten af din søndag bliver ligeså god, som den tidlige del.
    Knus
    Katrine

    SvarSlet
  2. Hvor skønt med sådan en tur ;) Hvilke seler bruger du til hundene Megan? God aften til jer. Knus

    SvarSlet
  3. Hej Katrine
    Jeg kan godt lide at lave små ture! Som du skriver, eventyret og oplevelserne venter lige om hjørnet. Det er altid hyggeligt at køre tur og komme ud og gå et andet sted. Se noget andet.
    Vi har også lige haft snestorm ... og hagl igen. Marts kæmper, men har ikke helt styr på alkymien endnu :0)
    Knus og god aften

    Anette, det er Hurtta seler. De er de bedste, hvis du spørger mig og meget slidstærke!
    Også god aften til dig og dine.
    Knus

    SvarSlet
  4. Se jeg synes jo at de sidste billeder er ligeså skønne som det første..... Kan godt forstå at I drømmer om bedre vejr men tro mig man kan ogsp få for meget af det gode ;-)Her er det bare alt alt for varmt efter at det kun er marts m[ned. Billedet af dig og hundene er rigtig godt.... Flotte hunde OG ejer♥ KNUS

    SvarSlet
  5. Dette innlegget har jeg misset. Sikkert på grunn av besøk av Tobias:)
    Det ble ikke helt som forventet nei men den friske skarpe sjøluften var sikkert god allikavel:)
    Flotte bilder som viser været, flott bilde av deg og hundene også:)
    Ups...nå kom solen her...hva skjerà?
    Klemmer:))

    SvarSlet
  6. Tror jeg må se på sådan en Hurtta sele til Kenzo. Det er læder ikke? God dag og KNUS

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.