onsdag den 3. februar 2010

Vis mig dit køleskab


Jeg er blevet udfordret af Katrine. Udfordringen hedder "Vis mig dit køleskab" og her er der altså tale om køleskabslågen. Lågen på køleskabet er jo normalt et sted, hvor vi hænger altmuligt spændende. Jeg er dog nok en af de mere kedelige hvad køleskabslågen angår, for vores køleskab står i et lille rum for sig selv og derfor hænger jeg faktisk sjældent noget på lågen. Men - lidt har også ret - der er

* Menukort fra El Castillos Kantina i Ringsted
* Menukort fra Lin's Restaurant i Ringsted (Kinesisk)
* Pawz Magnet med en bedårende sort labradorhvalp, der bare ligner Keeva i den alder
* Liste over de kødvarer, vi har ovre i svigersmors fryser
* Jordbærmagnet
* Magnet fra Lindtrup Maskinhandel (kærestens!)

Det var det. Jeg udfordrer så

Sidse - du har garanteret lidt spændende på køleskabslågen
Anette - hvad har du sat på jeres køleskabslåge?

4 kommentarer:

  1. Mange utfordringer i blogglandet:))
    Ha en fin dag, klem fra meg:)

    SvarSlet
  2. Sjov udfordring. Jeg vil gerne være med (senere i dag eller i morgen) Men jeg kan allerede nu sige, at "bare det var mig der kunne have så lidt på mit køleskab" :P Knus

    SvarSlet
  3. Det lyder sjovt, Megan, min hvide køleksanbslåger er ikke nær så spændende som din - der er kun magneter med en and og en kat :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt, at du ville lege med! :-) Køleskabsdøren bliver jo tit en opslagstavle i mangel af netop sådan én, men så ikke så meget hos dig, netop fordi køleskabet ikke står i køkkenet centralt.
    God dag til dig!
    Kh Katrine

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.