onsdag den 24. februar 2010

Tunikatøs


Tunikatøsen, det er mig! Det er nok min yndlingsbeklædningsgenstand. I hvert fald en af dem og en af de meget vigtige. Jeg elsker tunikaer i alle afskygninger og gerne tilsat jeans og støvler. Eller sandaler om sommeren. Jeg er mest til støvler eller sandaler.
Jeg tror, de fleste af os har en yndlingsbeklædningsgenstand (godt nok et langt ord!). Jeg er til tunikaer. Om sommeren er jeg vild med de hvide og cremefarvede med forskellige mønstre og ærmer. Jeg er ikke til blonder i stor stil, men kan godt lide lidt på en flot tunika. Om vinteren har jeg tunikaer i lidt mørkere farver og kraftigere stoffer.
På billedet ses en af mine absolut yndlinge af slagsne. Den har brugt vinteren igennem med en hvid langærmet t-shirt indenunder og en varm, lang cardigan udenpå. Den er købt hos Kærlighed & Ko. i Præstø, en butik Sidse introducerede mig for sidste efterår. Dejligt sted. Der var så mange fristelser. Jeg må snart tilbage! Denne tunika er så lang, at den sagtens kan klare et par gamacher og lange støvler. Det gør jeg også nogle gange. Der er mange muligheder.

Har du en yndlingsbeklædningsgenstand?

Februar? Shhh, hun sover!

6 kommentarer:

  1. Godmorgen Megan,
    Hvor er dine icebug's søde, og det glæder mig at høre du havde en rigtig god tur med dem. 7 km i sne og is - 10 km til sommer bliver "a walk in the park" :)

    Jeg er bedst til at købe bukser, så derfor mangler jeg ofte gode trøjer. Har nok en svaghed for hættebluser, men forsøger ikke blive ved med at købe dem

    Hav en god dag

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Og jeg er het enig med deg, selvfølgelig, tunika er plagget framfor noen. ;-) Hadde i fjor en tanke om at det måtte være noe å få noen til å sy på mål og ønske, for andre. Men det ble med tanken, sikkert siden jge ikke selv kan sy. ;-)

    Håper du har en fin dag i en nydelig tunika. I dag ville jeg gjerne hatt en i ull, for her er det kaldt.

    God klem fra Eirin

    SvarSlet
  3. Tunika er et deilig plagg... men jeg liker aller best de ermeløse:) Så kan jeg ha langermet t-skjorte innom...:) Det er mitt ynglingsplagg:)

    Vil du vere med å leke? Har fått pay it foward utfordring? I så tilfelle sender jeg deg en liten gave om litt( regelen sier innen 365 dager) og så må du finne tre venner som vil vere med og sende de en liten gave... Blir du med?

    God klem

    SvarSlet
  4. Hej Elisabeth
    Ser først din besked nu - men jeg er da frisk! :0)

    SvarSlet
  5. Jeg elsker tunikaer de er behagelige at have på. Jeg har ingen sko, men støvler og sandaler.. Jeg er vild med gummistøvler og har mange par.. Jeg er desværre også forfalden til Crook`s selvom de ikke er for kønne, men der kan gå igennem sand og vand..

    SvarSlet
  6. Karina, jeg kan godt lide tanken om, at 10 km på "rene veje" vil være "a walk in the park". Can't wait to take that walk! :0)

    Eirin, fin ide med tunikaer efter mål og ønske. Jeg køber gerne. Sy kan jeg nemlig heller ikke!

    Mette Lykke, kender ikke Crook's, men de lyder effektive og det skal sådan noget fodtøj sgu være :0)

    God aften, knus fra Megan

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.