tirsdag den 16. februar 2010

Til mine veninder

Jeg har netop erfaret at en af mine rigtig gode veninder i København har været syg og er blevet opereret. Hun har det heldigvis fint igen! Jeg blev bare så ked af, at jeg intet vidste om det og ikke havde været dér. Om ikke andet så med en besked, et par ord, et knus. Derfor sender jeg en forsinket hilsen med de bedste tanker. Glæder mig til vi skal ses igen!!!

Samtidig en stor hilsen til mine skønne veninder i København og omegn, som jeg ser altfor sjældent. Det varmer at vide, at I altid er der og hvert et gensyn er som et glimt af regnbuen. Vidunderligt og fuld af farver.

Jeg dedikerer denne skønne Queen klassisker til mine veninder! Vi ses ... lige om snart! :0)

4 kommentarer:

  1. Kære Megan
    Jeg tror, du er en rigtig dejlig og varm veninde.
    Rigtig god aften til dig:-)

    SvarSlet
  2. Sukk...som stor Queen-fan ble jeg helt matt av å se denn "snutten" av verdens beste vokalister EVER!!

    Du er en god venninde, venner må man ta godt vare på. De er verdifulle som gull!
    Nok en klem fra meg:)

    SvarSlet
  3. Kære Megan,

    Tiden går bare så stærkt og pludselig er det længe siden man har set dem man holder af. Det kan godt være lidt skræmmende.
    Jeg var sammen med en meget god veninde igår. Hun havde fået besked om at hun er genbærer af tyktarmskræft, som mange i hendes familie har haft. Det behøver jo ikke at betyde at hun får sygdommen, men det er ikke en rar melding at få. Vi talte meget om det med at huske at nyde livet og værdsætte alt det der er godt. Det er jo klichéer, men ikke desto mindre rigtigt. Man ved aldrig hvor længe vi har livet og hinanden.

    Lyder skønt med din løbetur i går, måske er fastelavnsboller også gode at løbe på. Jeg fik en hjemmelavet af min kollega igår, som havde bagt fordi hun havde fødselsdag.

    Har lyttet en lille smule til Stings cd. Jeg tænkte: den lyder som vinter. Som om musikken har en frostklar sprødhed over sig. Også lidt klosterstemning.... Glæder mig til at lytte lidt mere.

    Hav en rigtig god dag. - Er sikre på dine veninder bliver glade for sangen og ikke mindst tanken bag!

    Kh Karina

    SvarSlet
  4. Jeg vil utroligt gerne være en god veninde! Det er da det mindste, man kan være! :0) Veninder er virkelig guld værd!!!

    Karina, trist med din veninde, men som du skriver, det er jo slet ikke sikkert, at det bryder ud på noget tidspunkt. Som I talte om, gælder det om at nyde livet nu og her. Det er alt vi har - og det er faktisk meget!
    Du var da også flittig med løb i går :0)

    Knus fra Megan

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.