søndag den 14. februar 2010

Søde februar



Februar er sød i dag. Hun viser sig fra sin bedste side. Store bløde snefnug fra himlen og diset sol i horisonten. Lys. Hun har budt på varme boller, blødkogt æg og god kaffe med mælk til morgenmad. Stearinlys og hygge. Søde februar. Sådan tænker jeg om hende i dag og hun smiler til mig.
Jeg har gået tur med hundene med min Ipod i ørerne. Hvorfor ikke, tænkte jeg og tog musikken med på min vej. Bo Kaspers Orkester "Stunder som den här" ... helt perfekt til en travetur i blødt snevejr. Gode ord, blid musik ... jeg gik som i drømme og glemte helt bilerne, som måtte dytte sig vej forbi mig :0) Sjælen var med på tur. En god fornemmelse.
Nu er jeg tilbage i den varme stue og klar til et varmt bad. Stadig med fornemmelse af musik i kroppen. Søde februar. Det kan hun skam også være!

4 kommentarer:

  1. Så deilig med tur og musikk!;) Ha en søt søndag!;)

    SvarSlet
  2. kære Megan

    Jeg tror også jeg vil ud at gå en tur senere på eftermiddagen. Kommer alt for lidt ud, og fik helt lyst til det efter at have læst dit indlæg. :)

    Bo kasper er fin musik. Dejligt at lytte til musik især i denne tid. Har behov for det. I dag spiller de masser gamle kærlighedssange i radioen, jeg hørte det til træning og blev i vældig godt humør mens jeg gik ned ad mange "memory lanes"

    For at indsætte en video skal du gøre følgende:

    til højre for den ønskede video på youtube er der to link. Øverst url'en nedenunder den et link der hedder: embed - du skal kopier hele dette link/html kode. (det er en lang kode)

    I dit blogindlæg skal du gå ind i html-koderne (som er en fane ved siden af Skriv her) du indsætter koden/linket under denne fane. Gå tilbage til skriv) og du kan bagefter skrive som sædvanligt.

    Håber det er forståeligt?

    Surt med dine sko. De skal nok komme. Og hvis sneen er smeltet inden da er det bare godt, så er de helt fine til næste snefald/år.

    Vil også gerne spise mere lam. Det er sundt og dyrene har det godt. De kan ikke leve indespærrede i en stald. Håber du får held med at omvende din kæreste. Min kæreste gør i hvert fald sit til at få omvendt mig ;)

    Rigtig god dag til dig også

    Kh Karina

    SvarSlet
  3. Søde Karina, tusind tak. Som du måske kan se, virker det!!! :0) Jeg havde sådan lyst til at inkludere Randi Laubek på min side, elsker hendes musik, poesi og stemning.

    Tak !!!

    Kh Megan

    SvarSlet
  4. Så fint profilbilde av deg du har lagt inn :)

    Tur og musikk er deilig. Jeg har også gått lang tur med hunden i dag, i et nydelig vårvær. Jeg hadde ikke musikk med meg, men jeg gikk og tittet på trær og busker etter vårtegn. Koselig det også.

    Ha en fin søndagskveld :)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.