tirsdag den 2. februar 2010

Løbesko med pigge


Jeg har været i syv sind. Inspireret og fristet af Major&Meg og beskrivelsen af de hersens løbesko med pigge. Savner mine løbeture og kigger fortvivlet ud på den sneklædte og isglatte vej. Hvis vejret fortsætter sådan i ugevis, ja måske helt ind i marts måned, så får jeg ikke løbet meget, hvis overhovedet. Og hvor mange gange har jeg ikke synes, at der var for glat i skoven til at løbe? Det har holdt mig tilbage. Nu skal det være slut!
Jeg har gjort det! Jeg har bestilt løbeskoene fra Icebug med pigge! Har overvejret for og imod og der kan da siges meget imod - for hvor ofte har vi sådanne vintertilstande i Danmark, som vi oplever lige nu? På den anden side - skal det holde mig tilbage? Er jeg i færd med at gå ned på udstyret? Jeg har trykket på knappen, betalt og bestilt skoene i Norge. Det gik fint. Nu er de på vej. Jeg er så spændt!

11 kommentarer:

  1. Grattis:)) Ja, nå har du ingen unnskyldning:) De sitter godt!! Regner med gubben sine kommer imorgen. De er et must her vi bor med den vinden...som gjør gatene veldig glatt!!
    Lykke til:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlet
  2. De ser fede ud!
    Tillykke med dem.

    Der kommer andre vintre. Du skal nok blive glad for dem. Og nej man skal jo ikke gå ned på udstyret.

    Kh Karina

    SvarSlet
  3. Major&Meg ... jeg glæder mig meget til skoene! Har virkelig tænkt meget over, om jeg skulle købe dem for det her vejr er jo ekstremt, men på den anden side ... som Karina skriver, kommer der jo andre vintre! Og jeg har tit opgivet at løbe i skoven pga glatte stier. Det skal jeg ikke gøre mere nu :0)

    Karina, ja de ser faktisk fjong ud. Glæder mig vildt til de kommer. De må gerne skynde sig at sende dem oppe i Norge :0)

    SvarSlet
  4. Jeg er også fristet til å bestille sånne sko..ikke løpetypen, men de vanlige. Det er jo veldig smart med sko med pigger!
    Du får si ifra om du blir fornøyd og kan anbefale dem :)

    Håper du kom deg på butikken på søndag:)

    SvarSlet
  5. Jeg har opdateret billedet, da den anden model var udsolgt! Nu satser jeg på denne :0)

    SvarSlet
  6. Jeg tror såmænd bare, at jeg ville bruge dem som almindelige sko :-) Heldigvis ligger vi nu på mellem 2 og 8 grader... plusgrader altså! Jeg tror på, at det er slut nu!

    Men jeg kan godt forstå, at du investerer i dem, når du er så glad for at løbe!

    SvarSlet
  7. Jeg har ofte spekuleret på hvordan løberne har kunne "stå fast" når det var glat men det er så nok forklaringen at de har sådan nogle pig sko. Håber du bliver glad for skoene. Knus

    SvarSlet
  8. De ser godt nok effektive ud med den sål. :-) Jeg glæder mig meget til at høre om dine erfaringer med dem. Kan du ikke smide linket til den norske webshop her?
    Håber ellers du har hygget dig i dag. Hørte i radioen på vej hjem her ved 16-tiden, at det så helt slemt ud omkring Ringsted. Er du sneet inde?

    SvarSlet
  9. Hej Katrine
    Her kommer linket
    http://www.oslosportslager.no/forside.aspx

    De havde så ikke de sko, jeg første havde bestilt, så nu håber jeg, at de blå dér er på lager og bliver sendt så hurtigt som muligt.

    Ja, jeg er sneet inde! Her er faldet så meget sne, det fyger og sner stadigvæk. Kæresten er selvfølgelig ude med sneploven.

    SvarSlet
  10. Jeg synes, det er en supergod idé, Megan! Jeg ser hver dag folk løbe her, og det må vel være fordi, de har løbesko med pigge.
    Ha' en dejlig aften! Jeg håber ikke, I er sneet helt inde ;)

    SvarSlet
  11. Godt, at du fik trykket på knappen :) MajorogMeg har stor glæde af sine. Der kommer mange vintre fremover, hvor du glæder dig over dit køb :-)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.