onsdag den 24. februar 2010

De Gule Sedlers Dag


Det har været de gule sedlers dag i dag. Min kollega måtte tage fri på grund af dødsfald i familien. En trist anledning til at holde en fridag.
Det betød, at jeg var på i salgsafdelingen lige fra morgenstunden og den, der tog telefoner og i det hele taget. På et tidspunkt flød det med gule sedler på mit skrivebord. Beskeder fra kolleger, folk jeg skulle ringe til, mine egne notater efter telefonsamtaler, ordrer ... Telefonen ringede næsten hele tiden og jeg var i ekstremt praktiker mode - og nød det! Jeg trivedes i dag med at være på, med at tage mig af og få ordnet. Jeg fik ordnet en del! Der var en behagelig følelse af tilfredshed, da jeg startede bilen og kørte hjem mod Ringsted. Dagen var fløjet afsted og jeg var fløjet med. På farten, i luften, på. Jeg har solgt og jeg har snakket.
Nu har jeg spist mig et velfortjent måltid bestående af rejer, grøntsager og nudler og tilsat chili, så jeg kun kan sige: Godt kæresten er ude med drengene i aften! Han ville være gået op i røg. Jeg nød det! Trængte.
Nu venter en velfortjent sofa og engelsk krimi DVD netop ankommet fra UK. Senere et par kapitaler i "Eat, Pray, Love", hvor jeg er nået til Indien og lærer om yoga, yogi og guru. Bland andet. Kom an aften. Jeg har fortjent dig!

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Det kan være godt å ha noen hektiske dager ja, og når du føler du har utrettet mye er jo det en herlig følelse! :) Godt for din kollega som har vært i begravelse å komme tilbake på jobb, når du har ordnet mye for henne!
    Nyt sofakvelden med krim og bok, det fortener du :)

    Ha en fortsatt super uke, og god helg når den tid kommer.

    SvarSlet
  2. Det er sjovt som den slags dage indimellem har den modsatte effekt! Man bliver IKKE træt - man får nærmest et energikick af at gå ud med den fornemmelse af at have udrettet en hel masse! Jeg elsker det også - og nogle gange er det skønt at komme lidt ud af sin vante gænge og have nogle andre arbejdsopgaver.

    Og det er da ren nydelse så at læse Eat, Pray, Love om aftenen :-)

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.