fredag den 5. februar 2010

Cornelius og Icebug-længsel


Så blev det weekend! En god fornemmelse. Til jer, som sender gode tanker til Cornelius kan jeg fortælle, at han skam overlevede og trives i bedste velgående. Jeg slugte ham ikke! Jeg holdt ud og sindet åbent. Sådan!
Kamillete med citron. Bare fordi jeg kan lide det. Varme i kinderne efter gåture med hundene. Det stormer derude. Februar danser lystigt over snedynger og driver. Leger med vinden. Stormen hedder det vist. Men teen er god og varm.
Snart går kæresten i gang med sit madprojekt - hvad mon vi skal have i aften? Tag væk mad uden tvivl :0) Med et godt glas rødvin til.
Vejene er meget glatte derude. Håber mine Icebugs ankommer til weekenden!

5 kommentarer:

  1. Hej Megan,

    Lyder rigtig hyggeligt hos dig.
    Jeg er stadig på job, men her er lidt stille. Jeg glæder mig til at komme hjem, vi skal også have rødvin og hjemmelavet pizza.

    Krydser fingre for dine sko kommer i morgen.

    Rigtig god weekend

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Hej Megan,
    Hvor skønt at din kæreste har mad-tjansen om fredagen ;-) Her skal vi bare have nem mad i dag - suppe men det smager jo også fint. Jeg er klar til at arbejde igen - og hold op hvor jeg glæder mig men først er det week-end. Knus og god fredag aften.

    SvarSlet
  3. En riktig god helg til deg også.
    Kos dere inne i varmen med vin og god mat!
    Stor klem :-)

    SvarSlet
  4. Nydelig bilde :)
    Det er godt å nyte en kopp te etter en kald luftetur med hundene ja :)

    Jeg ønsker deg en hyggelig fredagskveld og god helg :)

    SvarSlet
  5. Ha ha.. der mange kamaler der skal sluges, men godt du slap i dag, det er ordenlig mundfuld sådan en.
    Pizza er nu altid godt. Det havde jeg også i tankerne, men det endte med hjemmelavet hønsesalat..Uden rødvin..

    SvarSlet

Ordet er dit! Og jeg bliver så glad, hvis du skriver i gæstebogen og efterlader en lille hilsen.